شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

بهترین روش خرید کشمش پلویی

خرید کشمش پلویی

 تاریخچه انگور که از قدیمی‌ترین میوه‌های شناخته شده است ،  به 5000 سال قبل از میلاد بر می‌گردد. انگور که زادگاه آن آناتولی است در بین میوه‌ها بیشترین تنوع را داشته و نوع خشک شده آن(کشمش) در حوزه طب دارای خواص دارویی مختلفی می‌باشد.

یکی از پرمصرف‌ترین انواع کشمش، کشمش پلویی است که با متعادل کردن فلور روده از مشکلات گوارشی مانند اسهال و یبوست جلوگیری می‌کند. به گفته برخی از متخصصان طب جایگزین، مصرف آب این کشمش،کبد را از سموم پاک کرده و در جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف بسیار موثر است.

در صورت نیاز به خرید کشمش پلویی پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین فروش گیاه مارکت ارتباط گیرید. همچنین جهت شناخت بهتر خواص این کشمش و تفاوت آن با سایر کشمش‌ها، تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید.

خرید کشمش پلویی

خواص کشمش پلویی چیست؟

جهت کسب اطلاعات بهتر از خواص و نحوه خرید کشمش پلویی ، می‌توانید با بخش پشتیبانی گیاه مارکت در ارتباط باشید. با این حال، در ادامه به برخی از مهمترین خواص کشمش پلویی پرداخته می‌شود:

  • این کشمش، به دلیل سرشار بودن از آهن ، در درمان کم خونی ناشی از فقر آهن مفید است.
  • انواع ارگانیک این کشمش ، حاوی مواد آنتی اکسیدانی بوده و از سلول‌های بدن محافظت می‌کند( به ویژه از تشکیل سلول های سرطانی جلوگیری می‌کند).
  • این کشمش، اثرات مثبتی بر سلامت چشم داشته و به ویژه در درمان بیماری چشمی به نام لکه زرد مفید است.
  • علاوه بر این، آب حاصل از جوشاندن این کشمش از سیستم گوارشی حمایت کرده و به دلیل سم زدایی از بدن، استفاده از آن توسط متخصصان توصیه می شود.
  • جزء آنتی اکسیدانی رسوراترول موجود در کشمش، به محافظت از سلامت پوست کمک شایانی می‌کند.
  • لازم به ذکر است که دانه‌های کشمش به اندازه خود کشمش مهم هستند! دانه‌های کشمش پلویی سرشار از آنتی اکسیدان هستند. از فواید دانه‌های این کشمش، می‌توان به محافظت از بدن در برابر آلودگی های محیطی، تسریع گردش خون و پاکسازی خون، ضد التهاب بودن، محافظت از سلامت پوست، مو و چشم اشاره کرد. علاوه بر این، پودر دانه کشمش که در نتیجه آسیاب کردن دانه های کشمش به دست می آید، موجب کاهش کلسترول و کاهش خطر حمله قلبی می شود.

کشمش پلویی و افزایش یا کاهش وزن

با توجه به اینکه ، کشمش کالری بالایی دارد، همواره این سوال مطرح می‌شود که آیا مصرف کشمش به افزایش وزن منجر می‌شود یا خیر؟ در پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که به لطف محتوای بالای فیبر موجود در کشمش پلویی ، این کشمش به جلوگیری از بحران‌های ناگهانی افزایش وزن برای افرادی که رژیم دارند کمک نموده و از یبوست نیز جلوگیری می‌کند!

البته در نظر داشته باشید که زمانی که کشمش به مقدار مشخصی مصرف شود به کاهش وزن کمک می کند، اما مصرف بیش از حد آن می تواند موجب افزایش وزن شود( به دلیل افزایش محتوای کالری بدن).

خرید کشمش پلویی

تفاوت کشمش پلویی با سایر کشمش‌ها

جهت کسب اطلاعات بهتر از تفاوت کشمش پلویی با سایر کشمش‌ها و همچنین نحوه خرید کشمش پلویی، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین گیاه مارکت در ارتباط باشید. با این حال در نظر داشته باشید که مهمترین تفاوت این کشمش با سایر کشمش‌ها در موارد کاربرد آن می‌باشد.

عمده‌ترین کاربرد این کشمش که به رنگ قهوه‌ای به بازار عرضه می‌شود، همانطور که از نام آن پیداست مربوط به استفاده در پلو می‌باشد. در حالی که کاربرد سایر کشمش‌ها به مصرف در انواع پودینگ، کیک و طعم دهنده و دسرهای مختلف مربوط می‌شود.

بهترین مرکز عرضه و خرید کشمش پلویی

در نهایت لازم به یادآوری است که جهت نیاز به خرید انواع مختلفی از کشمش از جمله خرید کشمش پلویی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از قیمت این محصول ، می‌توانید با مشاورین گیاه مارکت در ارتباط باشید. خوب است بدانید که انگور که مهمترین مشخصه آن مقاومت در برابر شرایط سخت زمستانی است، به دلیل ساختار غیرخاکی آن تقریبا در هر مکانی قابل کشت است. سالانه 65 میلیون تن انگور در جهان تولید می‌شود. مقدار بسیار زیادی از انگور تولید شده خشک شده و مصرف می شود.

ترکیه رتبه اول تولید کشمش در جهان را دارد. استرالیا، آرژانتین، یونان، آفریقای جنوبی، ایران، شیلی و آمریکا پس از ترکیه در راس کشورهای تولید کننده کشمش قرار دارند. در ایران ، مجموعه گیاه مارکت از جمله مراکز شناخته شده و خوشنام در تحویل بهترین و باکیفیت‌ترین کشمش‌های بازار به دست مشتریان بوده و شما می‌توانید در صورت مواجه شدن با هر گونه چالشی در طی فرآیند خرید کشمش پلویی به صورت آنلاین، با بخش پشتیبانی ارتباط گیرید.

مشاوره تلفنی