شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

بهترین روش خرید کشمش

خرید کشمش

کشمش در زبان ترکی به معنای انگور است. لازم به ذکر است که  انگور خشک بیشترین کاربرد آشپزی را در خاور نزدیک، میانه و همچنین در دریای مدیترانه دارد. جهت شناخت بهتر مزایای این محصول پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب، همراه ما باشید! همچنین جهت دسترسی به بهترین روش خرید کشمش می‌توانید با متخصصین فروش عمده کشمش مجموعه گیاه مارکت ارتباط برقرار نمایید.

کشمش، یکی از قدیمی‌ترین فرآورده‌های شیرین

کشمش یکی از قدیمی‌ترین فرآورده های شیرین است که امکان حفظ و نگهداری خواص میوه انگور را در طول سال امکان پذیر می‌کند. این محصول، مجموعه‌ای غنی از قندهای مختلف از جمله گلوکز و فروکتوز است و پکتین موجود در آن، موجب کند شدن ورود سریع گلوکز به خون شده و به افزایش شدید سطح انسولین در خون منجر نمی شود! این ماده از قابلیت پیشگیری از پوسیدگی و بیماری‌های لثه نیز برخوردار بوده! و  اسیدهای آلی موجود در آن از رشد باکتری‌هایی که موجب بیماری‌های دهان و دندان می‌شود، جلوگیری می‌کند.

 

خرید کشمش

پوست انگور همچنین حاوی فلاونوئید رسوراترول است که از رشد هرگونه نئوپلاسم در بدن جلوگیری می کند. یکی دیگر  از خواص مفید کشمش،  توانایی آن در از بین بردن تورم و افزایش خروجی ادرار است. این خاصیت ارتباط مستقیمی با وجود پتاسیم در آن دارد! همچنین، کشمش به عنوان یک عامل پیشگیری کننده از انواع بیماری‌های قلبی عروقی بسیار مفید است.

علاوه بر همه این‌ها، استفاده از کشمش، ریه‌ها، قلب و سیستم عصبی را تقویت می‌کند، از ایجاد پوکی استخوان جلوگیری می‌کند، اثر مفیدی بر غده تیروئید دارد، حاوی اشکال آسان هضم قند بوده و به ویژه به دلیل محتوای بالای پتاسیم آن بسیار ارزشمند است.

مزیت کشمش نسبت به انگور

جهت کسب اطلاعات بیشتر از مزایای این محصول و همچنین نحوه خرید کشمش ، می‌توانید با مشاورین گیاه مارکت در ارتباط باشید. شایان ذکر است که خشک شدن انگور منجر به این می‌شود که محتوای قند یعنی گلوکز و فروکتوز در کشمش، 8 برابر بیشتر از انگور باشد. به بیانی دیگر، کشمش چندین برابر سالم‌تر از انگور تازه بوده و از نظر توانایی مبارزه با سرطان‌شناسی و دفع سموم از بدن، از عملکرد بسیار موثرتری برخوردار است. بنابراین به جای بسیاری از فرآورده‌های شیرین مصنوعی، بهتر است از کشمش استفاده کنید. در ادامه به برخی دیگر از مهم‌ترین مزایای کشمش پرداخته می‌شود:

  • سیستم عصبی را آرام می کند؛
  • خواب را عادی می‌کند.
  • مبارزه با تومورهای بدخیم؛
  • مفید برای ریزش مو؛
  • برای مادران شیرده، کشمش بسیار مفید است: چرا که جریان شیر را افزایش داده و آن را خوشمزه‌تر می‌کند.
  • تورم را کاهش می دهد؛
  • ایمنی را افزایش می‌دهد.
  • به دلیل اینکه کشمش منبعی از کلسیم و آهن است، استفاده از آن در طول بارداری و همچنین برای درمان کم خونی ضروری است.

خرید کشمش

انواع کشمش

در یک طبقه بندی کلی، انواع کشمش را می‌توان به دو نوع اصلی زیر طبقه بندی نمود:

  • کشمش هیبرید: یکی از خوشمزه‌ترین انواع کشمش است که از انواع انگور بدون هسته تهیه می‌شود.
  • کشمش گوشتی: کشمشی بسیار بزرگ بوده و هنگام انتخاب انگور برای تهیه این کشمش، لازم است که میوه‌ها رسیده و میزان قند آن بیش از 20 درصد باشد.

انواع کاربرد کشمش

جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر از انواع کاربرد و همچنین نحوه خرید کشمش ، می‌توانید با مشاورین گیاه مارکت در ارتباط باشید. با این حال،  برخی از رایج‌ترین کاربردهای کشمش را می‌توان به این صورت ارائه داد:

  • به عنوان یک میان وعده خوشمزه و سالم؛
  • منبعی از ویتامین‌های مختلف جهت حفظ سلامتی؛
  • یک جایگزین عالی برای شیرینی؛
  • پراستفاده برای گیاهخواران و خام خواران؛
  • در آشپزی برای پخت، دسر، کمپوت، پلو، سس؛

خرید کشمش

مرکز خرید کشمش

در صورت نیاز به خرید کشمش، پیشنهاد می‌کنیم به محصولات گیاه مارکت اعتماد کرده و فرایند خرید خود را پیگیری نمایید. لازم به یادآوری است که گیاه مارکت از جمله مراکز معتبر عرضه و توزیع انواع کشمش‌های مختلف است که به دلیل ملزم ساختن مجموعه خود در توزیع بهترین کشمش‌های بازار، توانسته است اعتبار قابل توجهی برای خود دست و پا نماید

! همچنین مشاورین مجموعه گیاه مارکت به صورت شبانه‌روزی آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما مشتریان عزیز می‌باشند و بنابراین در صورت مواجه شدن با هر گونه چالشی در طی فرایند خرید، می‌توانید با مشاورین این مجموعه ارتباط گیرید.

مشاوره تلفنی