شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید زعفران درجه یک با مناسب ترین قیمت

خرید زعفران درجه یک ایرانی

همان طور که می دانید، زعفران یکی از بهترین چاشنی ها به شمار می رود که دارای رنگ و عطر فوق العاده بی نظیری است و به غذاهای ایرانی طعم و عطری دلچسب را می بخشد و غذاهای ایرانی را از دیگر غذاها متمایز می کند. زعفران، این چاشنی پرطرفدار و پرفروش از مراکز فروش متعددی قابل خریداری است، اما اگر به دنبال خرید زعفران درجه یک و با کیفیت با مناسب ترین قیمت می باشید، بهتر است از مراکز فروشی معتبری اقدام به خرید نمایید که خود عرضه کننده مستقیم بهترین زعفران ها با مناسب ترین قیمت می باشند.

در ادامه بیشتر به این موضوع و شیوه ها و روش های خرید زعفران درجه یک و همچنین قیمت آن می پردازیم.

خرید زعفران درجه یک

بررسی قیمت زعفران و عوامل تاثیر گذار بر آن

زعفران از جمله محصولات پر فروش و گران به شمار می رود که که پرطرفدار است و موارد استفاده بالایی را نیز دارا می باشد.
ایران یکی از کشورهایی در دنیا است که در زمینه کاشت و تولید گیاه زعفران در دنیا، پیشگام و پیشرو می باشد. زعفران ایرانی نیز یکی از بهترین ها در دنیا است که به طلای سرخ نیز معروف می باشد.
همین عوامل موجب شده است تا زعفران ایرانی، علاوه بر فروش در بازارهای داخلی، بخش زیادی از فروش بازارهای خارجی را نیز به خود اختصاص دهد و به یکی از مهم ترین اقلام صادراتی کشورمان تبدیل شود.

هر سال حجم زیادی از زعفران ایرانی به دیگر کشورها صادر می شود. برای مثال در سال ۹۸، ماهانه حدودا ۲۵ تن زعفران صادر شده است.

این کالای صادراتی طبیعتا قیمت ارزانی ندارد و همان طور که می دانیم از جمله گران ترین محصولات در حیطه مواد غذایی به شمار می رود. همچنین قیمت آن در طول زمان ثابت نمی باشد و با توجه به عوامل مختلف می تواند تغییر کند. در ادامه ما به عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید زعفران اشاره می کنیم.

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت زعفران، میزان تورم و نرخ ارز است. این عوامل، مواردی هستند که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت تمامی کالاها و مواد غذایی از جمله زعفران تاثیر می گذارد.

 در کنار تاثیرگذاری نرخ ارز و میزان تورم، میزان عرضه و تقاضا و همچنین میزان صادرات نیز بر قیمت زعفران تاثیر گذار خواهد بود. صادرات بیشتر زعفران و افزایش تقاضا برای آن در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی، می تواند قیمت را تا حدی افزایش دهد.

 عامل و مورد مهم دیگر بر قیمت، برند و کیفیت زعفران می باشد. بدون شک قیمت خرید زعفران درجه یک با عطر و رنگ عالی، در مقایسه با زعفران های بی کیفیت تر گرانتر خواهد بود.

بررسی قیمت زعفران و عوامل تاثیر گذار بر آن

 

روشهای خرید زعفران درجه یک

همان طور که در بالا اشاره کردیم کیفیت بر قیمت زعفران تاثیر گذار است. اما با این حال می توان خرید زعفران درجه یک را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنیم و لذت یک خرید عالی و به صرفه را از زعفران بچشیم به شرطی که بتوانیم؛ شیوه و روش مناسب را برای خرید انتخاب کنیم.


 

برای خرید زعفران درجه یک روش ها و شیوه های متفاوتی وجود دارد و از فروشنده ها و مراکز فروش متعددی می توان اقدام به خرید نمود.

برای نمونه می توان از یک سوپر مارکت کوچک محلی، زعفران را خریداری کرد و یا اینکه از فروشگاه های زنجیره ای موجود در سطح شهر خرید زعفران درجه یک را انجام داد.

اما برای خرید زعفران درجه یک، روشها و شیوه های بهتری نیز وجود دارد که امکان خرید با قیمت مناسب را برای شما فراهم  می کند.

برای نمونه خرید زعفران درجه یک به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر.
فروشگاه های آنلاین در بسیاری موارد، عرضه کننده مستقیم انواع زعفران می باشند و انواع این محصول را بدون واسطه از تولید کننده آن به مصرف کننده عرضه می کنند.
با حذف واسطه و فروش مستقیم؛ سودهای اضافی، بر روی قیمت خرید زعفران درجه یک برای مشتری تحمیل نمی شود و بدین شکل، زعفران درجه یک با قیمت ارزانتری به فروش می رسد.

از این رو اگر به دنبال خرید زعفران درجه یک با قیمتی ارزانتر از بازار هستید، می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را برای ما ثبت کنید

مشاوره تلفنی