شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید عمده سبزی خشک

سبزیجات خشک از قسمت های سبز برگ گیاهان تهیه می شوند و می توانند تازه یا خشک شوند. گیاهان شامل ریحان، نعناع و جعفری است. ادویه جات ترشی جات معمولاً خشک شده از پوست، جوانه، میوه، انواع توت ها، ریشه یا دانه های یک گیاه به دست می آیند و عموماً بسیار معطر هستند. ادویه ها شامل دارچین، جوز هندی و میخک است.

 

میزان ماندگاری سبزی خشک

سبزیجات خشک شده به سادگی گیاهان تازه ای هستند که فرآیند خشک شدن را پشت سر گذاشته اند. این باعث می شود ماندگاری بیشتری داشته باشند و نگهداری آنها راحت تر باشد. گیاهان خشک معمولاً روغن کمتری دارند زیرا کم آب هستند. با این حال، آن روغن ها تمایل دارند در عمق بیشتری در گیاهان به دام بیفتند.

 

سبزیجات خشک عمده با طعم بی نظیر

گیاهان خشک خشک شده و اغلب خرد شده اند، که طعم آنها را متمرکز می کند و آنها را قوی تر از گیاهان تازه می کند. گیاهان خشک کامل، جایی که برگ ها هنوز به ساقه خود چسبیده اند، نسبت به برگ های شل فروخته شده در بسته ها یا شیشه ها طعم قوی تری دارند. هنگامی که برگ ها از ساقه خرد می شوند، گیاهان خشک می شوند. برگها را تا زمانی که از آنها استفاده نکنید له نکنید – آنها طعم خود را سریعتر از دست می دهند.

کاربرد سبزی خشک

خصوصیات سبزی خشک عمده

گیاهانی که در طول خشک کردن استفاده می‌شوند می‌توانند در معرض تغییراتی در خواص فیزیکوشیمیایی خود مانند رنگ، فعالیت آب باشند.وقتی صحبت از محتوای ویتامین می شود، گیاهان تازه بهتر هستند. با وجود این، گیاهان تازه و خشک به طور طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان هستند.

 

قیمت سبزیجات خشک

قیمت و سایر جزئیات ممکن است بر اساس اندازه و رنگ محصول متفاوت باشد گیاهان خشک ارگانیک را به صورت آنلاین در هند با قیمت مناسب از گیاه مارکت خریداری کنید. گیاهان خشک صد درصد طبیعی و بدون کود را در گیاه مارکت خریداری کنید.

 

نگه داری سبزیجات خشک  

گیاهان خشک و ادویه جات ترشی جات را در جای خنک و تاریک نگهداری کنید. برگ های خشک شده و ادویه های آسیاب شده حدود شش ماه باقی می مانند. گیاهان دارای دیواره های نازکی هستند و با هر رطوبتی که در ظرف وجود دارد به سرعت آبرسانی می کنند. آبرسانی مجدد به آنها در طول پخت و پز اجازه می دهد تا طعم این گیاه در ظرف آزاد شود و تا آنجا که ممکن است به غذای شما عطر و طعم می دهد.

 

نگه داری سبزیجات خشک 

شما می توانید گیاهان خشک را با خیساندن آنها در آب داغ آبرسانی کنید، اما توصیه نمی شود. اکسیژن به مرور زمان گیاهان را تجزیه می کند، بنابراین بهتر است گیاهان خشک خود را در ظروف در بسته نگهداری کنید. کوزه های شیشه ای یا قوطی های فلزی با درب پیچ دار به خوبی کار می کنند،در صورت امکان از پلاستیک استفاده نکنید، زیرا ممکن است مواد شیمیایی را وارد گیاهان شما کند. گیاهان خشک خود را در ظروف در بسته نگهداری کنید. شیشه های کوچک کنسرو به خوبی کار می کنند. کیسه های پلاستیکی زیپ دار نیز کار خواهند کرد.

سبزیجات خشک عمده گرانول

اگر برگها را به طور کامل نگهداری کنید و زمانی که آماده استفاده هستید آنها را خرد کنید، گیاهان شما طعم بیشتری را حفظ خواهند کرد. ادویه‌های خشک بیشتر از گیاهان خشک دوام می‌آورند و هر چه چاشنی کامل‌تر یا کمتر فرآوری‌شده باشد، ماندگاری آن بیشتر است. گیاهان خشک معمولاً 1 تا 3 سال دوام می آورند.

 

بهترین استفاده از سبزیجات خشک

گیاهان خود را در ظروف تمیز و بدون هوا و به دور از گرما و نور نگهداری کنید و آنها را با دقت نگهداری کنید. ظروف شیشه ای کهربایی با درب ضد هوا ایده آل هستند. همچنین ممکن است آنها را در کمد یا کشو نگه دارید، روی شیشه ها را با برچسب های بزرگ مات بپوشانید، یا از پرده برای پوشاندن آنها در صورت عدم استفاده استفاده کنید.

 

خرید عمده سبزیجات خشک صادرات

شما با ارتباط با مجموعه گیاه مارکت میتوانید بهترین کیفیت سبزی خشک را تهیه نمایید.همچنین گیاه مارکت با توجه به قیمت پیشنهادی شما میتواند محصول مرغوب را به شما پیشنهاد بدهد.جهت مشاوره و خرید سبزی خشک عمده با کارشناسان گیاه مارکت در تماس باشید.

 

مشاوره تلفنی