شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید و فروش سیر خشک شده و پودر سیر

خرید-فروش-سیر-خشک-شده-و-پودر-سیر

خرید سیر خشک شده به صورت آنلاین

کمبود آب سیر در سیر خشک باعث افزایش ماندگاری سیر خشک شده می شود. پس از خشک شدن ، پودر سیر می تواند مدت زیادی در انبار یا کابینت ادویه جات باقی بماند. پودر سیر یک گزینه خوب برای برای مواقعی است که سیر تازه ندارید.

مواقعی وجود دارد که برای تهیه یک وعده غذایی عجله داریم. وقتی وقت برای پوست گرفتن و خرد کردن سیر نداریم و و زمان شام دیر شده و فرصت کمی داریم.
در چنین مواقعی جایگزینی پودر سیر راهی سریع برای افزودن طعم زیاد و عالی به غذا است. عطر و طعم پودر سیر نسبت به سیر تازه غلیظ تر است.

پودر سیر به خوبی در مخلوط گیاهان خشک و مخلوط های ادویه، جای می گیرد. به راحتی با سایر گیاهان خشک و ادویه جات ترکیب می شود و مخلوطی فوق العاده را ایجاد می کند.

سیر خشک شده یکی از پرفروش ترین انواع گیاهان خشک

پودر سیر خشک شده یک گزینه عالی و ایده آل برای طعم دادن به گوشت می باشد. تکه های سیر خرد شده در گوشت های آسیاب شده که به مدت کوتاه پخته می شوند ، مانند کوفته ، برگر ، و سوسیس نرم نمی شوند. در عوض ،از پودر آن برای پخش عطر و طعم در مخلوط گوشت چرخ شده استفاده کنید.

پودر سیر خشک شده در هر مایعی حل می شود: سیر پودر شده در مایعات مایعات حل می شود و آن را به یک طعم دهنده ایده آل تبدیل می کند.

سیر خشک شده هم به صورت دانه ریز موجود است و هم به صورت پودر آن  تفاوت اصلی سیر دانه ریز و پودر آن در بافت آنهاست.

در حالی که هر دو محصول از سیر خرد شده ، کم آب و آسیاب شده تهیه شده اند.

سیر دانه ریز مانند آرد ذرت دارای بافتی درشت تر است ، در حالی که پودر سیر آسیاب می شود تا زمانی که از بافت خوبی مانند آرد برخوردار گردد.

خرید-فروش-سیر-خشک-شده-و-پودر-سیر
سیر خشک شده پرفروش ترین گیاهان خشک

تفاوت سیر خشک شده دانه ریز با پودر سیر

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شما باید با سیر دانه ریز و پودر آن غذا بپزید ، چند مورد وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که شما با چه نوع دستورالعملی غذا درست می کنید ، در حالی که مورد دوم این است که اگر از ادویه جات به عنوان جایگزین یکدیگر استفاده می کنید ، از مقدار صحیح ادویه استفاده کنید.

شما به دنبال عطر و طعم شدید سیر ، تهیه غذای سریع هستید، پودر آن را انتخاب کنید. بافت پودری آن به معنی قوی تر بودن آن است و همچنین سریعتر از سیر دانه ریز درشت عطر و طعم خود را به غذا می دهد.

از طرف دیگر ، پودر سیر بهتر با مایعات ترکیب می شود ، و این انتخابی مناسب برای دستورالعمل هایی مانند سس سالاد ، سس ها ، سوپ ها و خورشتها است.

همچنین هنگام استفاده از مخلوط ادویه جات انتخاب بهتری است ، زیرا بافت نرم آن باعث می شود راحت تر با ادویه های دیگر مخلوط شود.

تفاوت در بافت سیر خشک شده ریز و پودر آن همچنین به این معنی است که شما نمی توانید از مقدار یکسان  دانه ریز و پودر آن استفاده کنید و انتظار داشته باشید که که نتایج یکسانی بگیرید.

تفاوت سیر خشک شده دانه ریز با پودر سیر

خرید انواع سیر خشک شده مرغوب

 سیر خشک به صورت سیر خرد شده، گرانول سیر (سیر گرانوله)، پودر سیر و سیر تفت داده شده در دسترس است.

این محصولات سیر خشک از سیر تازه با کیفیت برتر تولید می شوند. این سیر معمولا، عطر و طعم و عطر منحصر به فردی دارد که کاملاً بی نظیر است.

ما در مرکز فروش خود، تأمین تقاضای سیر خشک شده را در بازارهای  داخلی و خارجی انجام می دهیم.

سیر خشک در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و از فروش بالایی نیز برخوردار است.

سیر خشک شده و پودر سیر مصرف گسترده ای را در سطح جهانی به ثبت رسانده است، که بیشتر  دلیل آن مربوط می شود به استفاده راحت تر، ذخیره سازی آسان و حمل و نقل راحت گیاهان خشک.

همچنین ماندگاری طولانی سیر خشک شده، برجسته ترین عامل محبوبیت آن است.

و به طور کلی می توان گفت با تغییر سبک زندگی، مصرف کنندگان به دنبال محصولات غذایی مناسب ، مقرون به صرفه و خوش طعم هستند.

سیر خشک موجود در مرکز فروش ما، بهترین راه حل ها برای چنین شرایطی هستند.

به دلیل کیفیت ، طعم و مزه عالی و طعم آن ، تقاضای زیادی برای محصولات سیر خشک شده در بازار بین المللی و داخلی وجود دارد.

خریداران برای خرید و تهیه انواع سیر  با کیفیت درجه یک می توانند با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند.

مشاوره تلفنی