شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید و فروش پسته صادراتی با بهترین قیمت

فروش پسته صادراتی

ایران یکی از مهم ترین و بزرگ‌ترین کشورهایی است که در زمینه فروش پسته صادراتی فعالیت می‌کند. فروش این نوع پسته توسط بازرگانان و تاجران ایرانی در میزان بالا و قابل توجهی صورت می‌گیرد. پسته ایرانی یکی از بهترین و با کیفیت ترین پسته ها در دنیا است که مورد توجه زیادی قرار گرفته است. به دلیل این کیفیت عالی، توانسته سهم زیادی از فروش بازارهای جهانی را نیز به خود اختصاص دهد.

فروش پسته صادراتی در خارج از مرزهای ایران به میزان زیاد و گسترده ای انجام می‌گیرد. اما فروش پسته صادراتی فقط مختص به خارج از مرزهای کشور نیست؛ بلکه این محصول در بازارهای داخلی نیز به میزان بالایی به شکل عمده و جزئی به فروش می‌رسد و خریداران و مشتریان بسیاری پسته صادراتی را خریداری می کنند.

فروش پسته صادراتی
فروش پسته صادراتی

پسته صادراتی و موارد استفاده آن

پسته صادراتی چیست؟ پسته‌های صادراتی چه تفاوتی با دیگر پسته‌ها دارند؟ پسته صادراتی به طور معمول برای چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

 در پاسخ به این سوالات باید گفت که پسته صادراتی، به انواعی از پسته ها اطلاق می‌شود که از کیفیت عالی و فوق العاده‌ای برخوردار است. پسته هایی که در کشور ما کاشت و برداشت می‌شود، متفاوت هستند و در مدل‌ها و انواع مختلف با نام‌ها و برندهای گوناگون، با کیفیت‌های متفاوت در بازار عرضه شده و به فروش می‌رسد.

پسته‌های صادراتی، از میان بهترین انواع پسته؛ انتخاب می‌شود و برای فروش و عرضه در دیگر کشورها، آماده و بسته بندی می‌شوند. از جمله پسته‌های صادراتی ایرانی، موارد زیر را می‌توان نام برد:

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی دارای اندازه بزرگی است که مغز  آن گرد و کاملا درشت است و از طعم و مزه بی نظیری برخوردار است. فروش پسته صادراتی کله قوچی، در میزان گسترده ای انجام می‌گیرد.

پسته اکبری

پسته اکبری دارای حالت کشیده بزرگ است و از قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع پسته ها برخوردار است.

پسته احمدآقایی

 پسته احمدآقایی شبیه پسته فندقی است، اما از اندازه بزرگ تری نسبت به پسته فندقی برخوردار است. این نوع پسته بسیار محبوب و پرطرفدار است و در کشورهای شرق آسیا از فروش بالایی برخوردار است.

پسته بادامی

پسته بادامی دارای ظاهری شبیه به بادام است. یعنی می‌توان گفت که مغز آن بیشتر به بادام شبیه است.

پسته فندقی

پسته فندقی، طعم و مزه عالی را دارد. این پسته از جمله پسته‌های با سایز کوچک به شمار می‌رود. سایز و اندازه این پسته، تقریبا به اندازه فندق است.

انواع پسته های ذکر شده در بالا برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از این پسته ها یعنی پسته فندقی، بادامی، اکبری و…  دارای  درجه بندی و کیفیت های متفاوتی هستند.  برای صادرات معمولا نوع درجه یک و با کیفیت هر کدام از این پسته‌ها انتخاب می‌شود.

پسته صادراتی چه برای صادرات به دیگر کشورها و  چه برای  فروش در بازارهای داخلی، موارد استفاده زیادی را دارد. موارد استفاده پسته صادراتی به شرح زیر است:

  • استفاده از پسته شور و خام به عنوان یک آجیل و یا تنقلات برای میان وعده و یا پذیرایی از مهمانان
  • استفاده مغز پسته خام برای شیرینی ها و دسرها
  • استفاده از خلال پسته خام برای غذاهای مختلف ایرانی و خارجی
  • استفاده از پسته خام برای تزیین غذاها و دسرهای متنوع
  • استفاده از پسته در کارخانه های تولید بستنی
فروش پسته صادراتی
فروش پسته صادراتی

فروش پسته صادراتی با قیمت مناسب

همان طور که اشاره کردیم؛ پسته صادراتی از بهترین انواع پسته های ایرانی انتخاب می شود و در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی عرضه می‌شود. فروش پسته صادراتی در حالت های مختلفی انجام می‌شود.یعنی فروش پسته صادراتی در حالت بسته بندی و همچنین به شکل فله‌ای عرضه می‌شود.

 خریداران نیز، این پسته صادراتی بسته‌بندی و یا فله‌ای را در حالت عمده و یا جزئی با توجه به نیاز خود خریداری می‌کنند.

آیا شما هم قصد خرید پسته را به صورت عمده و یا جزئی دارید، و یا پسته عمده و جزئی را به شکل بسته‌بندی و یا فله‌ای می‌خواهید خریداری کنید؛ در هر صورت فرقی نخواهد داشت. زیرا شما باید بتوانید پسته صادراتی درجه یک و با کیفیت را با قیمت  مناسب خریداری کنید.

برای خرید پسته صادراتی با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب می‌توانید با ما در ارتباط باشید. زیرا ما در مجموعه خود، فروش پسته صادراتی با قیمت مناسب را به شکل آنلاین، انجام داده‌ایم. تا بدین شکل خریداران و مشتریان عزیز بتوانند انواع پسته صادراتی با کیفیت را با قیمت مناسب، به سادگی و راحتی خریداری کنند.

مشاوره تلفنی