شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید پسته خام با بهترین کیفیت

خرید پسته خام با بهترین کیفیت

پسته یکی از محبوب ترین آجیل‌ها و یا دانه‌های خوراکی به شمار می‌رود؛ که از طعم و مزه عالی و فوق العاده ای برخوردار است. همین مزه عالی و لذیذ این دانه خوراکی و یا دانه گیاهی موجب شده است تا، خرید پسته خام توسط خریداران و مشتریان زیادی در سراسر کشور انجام گیرد.

خرید پسته تازه علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای دیگر کشورها نیز انجام می‌شود و خریداران و مشتریان زیادی، پسته خام را خریداری می کنند.

پسته خام، باید از کیفیت عالی و خوبی برخوردار باشد، تا آن طعم و مزه واقعی پسته را دارا باشد. از این رو خریداران و مشتریان زیادی به دنبال خرید پسته خام با کیفیت و درجه یک هستند. اگر شما نیز در پی خرید پسته خام با کیفیت و درجه یک با قیمت مناسب هستید، با ما در ارتباط باشید.

خرید پسته خام با بهترین کیفیت
خرید پسته خام با بهترین کیفیت

پسته خام چیست؟

همان طور که می‌دانید پسته در مدل خام و شور در بازار قابل خریداری است. پسته شور، پسته ای است که بو داده شده است. اصطلاح بودادن به فرایندی گفته می‌شود که در آن پسته حرارت داده می شود و با این حرارت بدون استفاده از آب و یا روغن پخته شده و یا تفت داده می‌شود. در نهایت نیز از نمک  برای مزه‌دار کردن استفاده می گردد.

اما در پسته خام این فرایند صورت نمی گیرد و پسته بدون هیچ گونه مواد اضافی و افزودنی به بازار عرضه می‌شود و در طعم و مزه پسته هیچ تغییری صورت نمی‌ گیرد.

پسته خام در مقایسه با پسته شور از خواص بیشتری برخوردار است. همچنین، این نوع پسته کاربردها و موارد استفاده زیادی دارد. زیرا که پسته از جمله مغزهای روغنی است که در صنعت غذایی، به میزان زیادی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

برای مثال می‌توان در کشور ما؛ به انواع شیرینی ها و دسرهای سنتی ایرانی اشاره کرد که پسته خام یکی از مواد اولیه آنها می‌باشد. گز اصفهان، سوهان، قطاب، باقلوا، شله زرد و… از جمله شیرینی های پرطرفدار است که پسته به عنوان مواد اولیه اصلی و یا برای تزیین به کار برده می‌ شود.

همچنین در انواع دیگر از شیرینی‌ ها، کیک، بستنی و… که در کارخانه ها تولید می‌شود، پسته به کار برده می‌شود.

برای تمامی این موارد و هر نوع غذا و دسر دیگری که به پسته نیاز دارد، باید از نوع خام آن استفاده شود. زیرا پسته خام طعم و مزه نمکی را ندارد و حرارت داده شده نیست و برای این موارد، بسیار مناسب خواهد بود.

خرید پسته خام با بهترین کیفیت
خرید پسته خام با بهترین کیفیت

خرید پسته خام آنلاین

خرید پسته خام، مانند خرید بسیاری دیگر از مواد غذایی و کالاها، هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی صورت می گیرد. برخی از خریداران پسته را برای مصرف خانگی خود در میزان کم خریداری می کنند؛ و برخی دیگر برای مصارف و موارد مختلفی، پسته خام را در میزان زیاد تهیه می‌ کنند.

برای هر دو دسته از این خریداران، کیفیت و قیمت از اهمیت زیادی برخوردار است و  سعی می کنند که پسته با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند. اما در خرید عمده پسته، این قیمت از اهمیت  بیشتری برخوردار است، زیرا که در حالت عمده، به دلیل خرید در میزان زیاد، اندکی اختلاف قیمت نیز، می تواند در نهایت بسیار قابل توجه باشد.

برای خرید پسته خام چه در حالت عمده و چه در حالت جزئی، روش ها و شیوه های متفاوتی وجود دارد و از مراکز مختلفی می توان خرید پسته را انجام داد.

اما در میان تمامی روش ها و شیوه ها، خرید آنلاین پسته خام، بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا در روش آنلاین، شما می توانید سایت های مختلف را در زمان کوتاه مشاهده کرده و آنها را از نظر قیمت و کیفیت مورد بررسی قرار داده و بهترین خرید را انجام دهید.

همچنین در خرید آنلاین، کار خرید پسته خام برای شما، خیلی راحت و ساده خواهد بود. زیرا با این شیوه می‌توانید پسته را در میزان جزئی و یا در میزان عمده در حالت بسته بندی و یا فله سفارش دهید. سپس در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید، بدون اینکه وقت و هزینه خود را صرف رفت و آمد و یا حمل و نقل آن کنید.

نکته دیگر در مورد خرید آنلاین این است که، بسیاری از سایت های فروش آنلاین خشکبار و پسته، عرضه کننده مستقیم پسته و انواع آجیل می‌باشد که همین عرضه مستقیم و بدون واسطه، امکان خرید پسته خام تازه و با کیفیت و با قیمت مناسب را برای مشتریان فراهم می آورد.

مشاوره تلفنی