شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

اقتصاد بدون نفت در سایه توجه به زعفران سوپر نگین صادراتی

زعفران سوپر نگین صادراتی

اقتصاد بدون نفت یک هدف دست یافتنی به شرط به روز رسانی روش های بازاریابی و فروش محصولات است. اگر هدف افزایش صادرات و اخذ درآمد بر ارزش افزوده است. می بایست. به دو رویکرد کشورهای موفق جهان توجه کرد که اولین رویکرد جلوگیری از خام فروشی و بهره برداری و تجهیز مراکز فرآوری محصول و بسته بندی محصولات داخلی است که علاوه بر اشتغال زایی در کشور صادر کننده.

باعث کسب درآمد ارزش افزوده برای تولید کننده می شود و دومین اقدام به روزرسانی روش های شناساندن محصولات ایرانی در بازار های هدف است. ایران با تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی با ارزش همچون زعفران یک صادر کننده قدیمی و شناخته شده در جهان است. زعفران سوپر نگین صادراتی محصولی تولید شده. با کیفیت عرضه در بازارهای جهانی است. که برای یک صادرات موفق نیازمند بررسی چند آیتم می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

زعفران سوپر نگین صادراتی
زعفران سوپر نگین صادراتی

بررسی مجوزهای لازم برای عرضه زعفران سوپر نگین صادراتی در بازار های جهانی:

زعفران سوپر نگین صادراتی ادویه است فرآوری شده از کلاله های سرخ زعفران ایرانی که با کیفیت بالای رنگ دهی و رایحه دلپذیر خود برای ملل گوناگون شناخته شده است. برای صادرات این محصول به کشور های جهان می بایست.

علاوه بر توجه به قوانین گمرکی بازار هدف به آیتم های آیین نامه اجرائی مواد آشامیدنی و خوراکی آن کشور که اغلب توسط وزارت بهداشت و درمان آنان صادر می گردد. توجه ویژه ایی نمود. یک صادر کننده محصولات کشاورزی برای صادرات موفق به کشور به طور مثال کشور ترکیه نمایید می بایست. به آیین نامه های اجرایی کنترل بهداشتی محصولات خوراکی و آشامیدنی صادره از سوی وزارت غذا، کشاورزی و مالیاتی است توجه داشته باشند.

قوانین گمرکی موثر در تعیین قیمت تمام شده:

کشورهای جهان با اعمال تعرفه های گمرکی در هنگام ترخیص کالاهای وارداتی خود علاوه بر کسب درآمد مالیاتی. به حمایت از تولیدات داخلی خود می پردازند. به عنوان مثال اتحادیه اروپا از سال ۱۹۹۵ با اعمال تعرفه های بالا برای حمایت از محصولات کشاورزی تولید داخلی.

تعرفه ایی برابر با ۴۱٫۸ درصدی اعمال کرده است. انتخاب یک بازار هدف دارای تعرفه گمرکی کمتر کمک شایانی به یک صادر کننده می کند. تا قیمت تمام شده محصول خود را به صورت رقابتی در بازار جهانی عرضه نمایید.

شناسایی بازار هدف و بررسی واردات کالای مورد نظر:

بررسی حجم واردات کالای مورد نظر از سوی یک کشور که به عنوان بازار هدف برای صادر کننده شناسایی می شود. یک راهکار موثر در موفقیت در امر صادرات است. بررسی آمار رسمی کشور ترکیه میزان واردات گروه کالایی زعفران و سایر ادویه جات در سال ۲۰۱۹ به را به ارزش مالی ۱۸٫۵ میلیون دلار نشان می دهد.

زعفران سوپر نگین صادراتی ایران محصولی است با کیفیت عرضه در بازارهای جهانی که سهم بسزایی از تامین زعفران کشور ترکیه را دارد. که غالبا صادرات به صورت خام بوده و با بررسی عملکرد این کشور نشان می دهد. با سیر فرآیند بسته بندی آن را آماده برای عرضه در بازارهای اروپایی می کنند.

زعفران سوپر نگین صادراتی
زعفران سوپر نگین صادراتی

فرآوری رشته های کلاله سرخ زعفران

زعفران سوپر نگین صادراتی محصولی با ارزش برای رسیدن به اقتصاد بدون نفت:
زعفران ۲۰ درصد از سهم صادرات بخش محصولات باغبانی و کشاورزی ایران را به خود اختصاص داده. حجم صادرات زعفران به میزان ۲۸۰ تن در سال به ارزش مالی ۳۵۱ میلیون دلار را به خود نشان می دهد. برابر آمار رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران از مجموع کشور های وارد کننده زعفران ایرانی، هنگ کنگ با ۱۲٫۷۳ تن به ارزش ۱۴٫۴ میلیون دلار بالاترین حجم واردات زعفران ایرانی را به خود اختصاص داده است.

اقتصاد بدون نفت در سایه توجه به محصولات با ارزش همچون زعفران با بهره برداری از مراکز سورتینگ و بسته بندی محصول و تولید کالایی فرآوری شده. با ارزش عرضه در بازار های جهانی تحت عنوان زعفران سوپر نگین صادراتی قابل تحقق بوده و نباید با خام فروشی این محصول با ارزش به بهانه افزایش صادرات ضمینه مناسبی برای کشورهای رقیب ایجاد کرد.

که فقط با بسته بندی جذاب اقدام به جذب مشتریان بین المللی این محصول ایرانی می کنند. بازاریابی هوشمندانه در عرصه دنیای دیجیتال و برقراری ارتباط موثر با خریداران بین المللی توان عرضه این محصول با ارزش را افزایش داد. تا بدون واسطه در بازار هدف عرضه شود تا علاوه بر رسیدن به هدف اقتصاد بدون نفت به معضل اشتغال جوانان ایرانی با بکارگیری نیروی متخصص در امر دیجیتال مارکتینگ و فرآوری محصول رسید.

مشاوره تلفنی