شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

صادرات زعفران سوپر نگین پرسی در بازار جهانی

زعفران سوپر نگین پرسی

زعفران همچون رنگ طلایی رشته هایش به عنوان گرانبها ترین ادویه جهان شناخته می شود. محبوبیت زعفران با آن عطر و رنگ خود در جهان به حدی است که در نقاط مختلفی از جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

این گستردگی محبوبیت باعث ایجاد بازار رقابتی در تامین زعفران بین الملل شده است. ایران با تولید و صادرات مرغوب ترین زعفران جهان با عنوان زعفران سوپر نگین پرسی سهم بسزایی در تامین این ادویه محبوب و گرانبها دارد. ما در ادامه می خواهیم به بررسی انواع زعفران موجود در بازار بپردازیم.

زعفران و انواع موجود در بازار

گران بودن زعفران دلیلی بر مرغوبیت آن نیست، جالب است بدانید زعفران مرغوب که عاری از هرگونه بخش های زرد و یا سفید رنگ که به آن خامه می گویند شناخته می شود که به آن زعفران سوپر نگین پرسی می گویند.

این زعفران از مرغوبترین زعفران فرآوری شده در بازار است که فرآوری شده از رشته های سرخ کلاله زعفران بدست می آید. رشته های این زعفران داری ضخامت بیشتری از انواع دیگر زعفران تولید شده همچون سرگل و پوشال است.

زعفران سوپر نگین پرسی

خصوصیات زعفران زعفران سوپر نگین پرسی

زعفران سوپر نگین پرسی فاقد هرگونه ناخالصی به رنگ سرخ و یک دست است. این زعفران فاقد بخش های زرد و سفید رنگ می باشد. ویژگی رشته های این زعفران از هم تفکیک شده هستند و بدون شکستگی و پیچ خوردگی فرآوری شده و بصورت بسته بندی آماده عرضه به بازار جهانی می شود.

صادرات زعفران ایرانی

ایران با تولید  ۴۰۰ تن در سال و با دارا بودن زنجیره کشت، برداشت و بسته بندی این محصول توانسته است به بازار ۷۰ کشور جهان راه یابد. بازار رقابتی با سود بالای صادرات زعفران سوپر نگین پرسی امروزه بسیاری از کشورهای جهان را ترغیب به تولید این محصول کرده است. کارشناسان تولید و تبلیغات امروزه از جدید ترین روش های فروش و جلب مشتری استفاده می کنند. هر بازار رقابتی خواهان محصولی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

انتخاب بهترین روش فروش در شناساندن محصول با رویکرد صرفه جویی در هزینه های تمام شده برای محصول تولید شده بازاریابی در بستر دیجیتال می باشد. امروزه بسیاری از بازار های موفق کشورهای توسعه یافته مختص مشاغل بزرگ نبوده بلکه این موفقیت مشمول شرکت های فعال در دنیای دیجیتال می باشد.

مزیت های دیجیتال مارکتینگ

مزیت دیجیتال مارکتینگ در عرضه زعفران سوپر نگین پرسی با قیمت تمام شده رقابتی در بازار به واسطه صرفه جویی در هزینه های ارائه محصول به صورت حضوری است. برقراری ارتباط با مشتریان بین المللی با طراحی ویژه در بستر دیجیتال برابر زبان و سلیقه بازار کشور هدف یک امر موفقیت در امر صادرات است. یک پایگاه قوی در فضای مجازی به تاجر این امکان را می دهد تا  به شهروند کشور بازار هدف به راحتی مشاوره دهد.

زعفران سوپر نگین پرسی

ارزآوری صادرات زعفران سوپر نگین پرسی:

مهمترین رویکرد کشورهای توسعه یافته جهان جلوگیری از خام فروشی محصولات تولیدی است. اشتغال زایی در مراحل فرآوری، بسته بندی و عرضه یک محصول استراتژیک همچون زعفران سوپر نگین پرسی و کسب سود ارزش افزوده از یک محصول فرآوری شده دو اقدام اساسی در رسیدن به صادرات قوی است.

داشتن یک پایگاه قوی اطلاعاتی در خصوص رویت نوسان قیمت بازار جهانی و به روزرسانی روش های شناساندن محصولات ایرانی در بازار های هدف یک گامی اساسی از سوی یک تاجر است. سهم کنونی صادرات زعفران ایرانی به میزان ۲۸۰ تن در سال به ارزش مالی ۳۵۱ میلیون دلار با روش بازاریابی دیجیتال می تواند گسترش یابد. هدف داشتن یک اقتصاد قوی با بهره برداری از مراکز فرآوری و بسته بندی محصول با ارزش همچون زعفران سوپر نگین پرسی و عرضه قوی آن در بازار های جهانی قابل تحقق است.

برقراری ارتباط موثر با مشتری از طریق تولید محتوا در فضای دیجیتال با ارائه توضیحات بصری این امکان را به صادر کننده این زعفران می دهد تا با ارزان ترین روش با طیف وسیعی از مشتریان ارتباط بگیرد. یک صادر کننده با بررسی بازار هدف به این مهم دست می یابد که روش های سنتی پاسخگوی رفع نیاز جامعه امروزه نیست.

امروزه بازاریابی دیجیتال گستردگی معرفی و تبلیغات محصولات را در مدت زمان کوتاهی برای صادر کننده مقدور می سازد. نیاز اساسی و ضروری برای تجارت دیجیتال تهیه یک نقشه مطابق زبان و فرهنگ بازار هدف است، یعنی یک طرح تجاری برای فعالیت های اقتصادی و فروش محصول در بازار کشور هدف می بایست بومی سازی شود.

مشاوره تلفنی