شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

صادرات زعفران سوپر نگین پرسی در بستر دیجیتال مارکتینگ

زعفران سوپر نگین پرسی

زعفران سوپر نگین پرسی محصولی است فرآوری شده از کلاله های سرخ زعفران ایرانی که با تکنولوژی های روز تهیه و بسته بندی می شود و به عنوان گرانبها ترین ادویه در تجارت بین الملل شناخته شده است. تجارت این گیاه ارزشمند پیشینه ایی چهار هزار ساله دارد.

که توسط تاجران ایرانی به کشور های جهان صادر می شده است. امروزه کشور ما با صادرات به ۷۰ کشور جهان سهم بسزایی در تامین زعفران ملل آسیایی و اروپایی را به خود اختصاص داده. صادرات محصولات گرانبها از سوی تاجران ایران از دیر باز به روش های هوشمندانه و موفق زمان خود صورت می گرفته.

تاجران ایرانی با توجه به موقعیت کشور عزیزمان که به عنوان یک راه ارتباطی بین ملل های آسیایی و اروپایی است. موفق به صادرات و شناساندن محصولات ایرانی از جمله زعفران شده اند. زعفران ایرانی گیاهی با رایحه جادویی و خواص دارویی اثبات شده خود کالایی شناخته شده. در تجارت بین الملل است.

ورود برخی کشورها در امر تولید و صادرات این ادویه ارزشمند باعث ایجاد یک بازار رقابتی شده است. صادرات محصول فرآوری شده از زعفران با عنوان زعفران سوپر نگین پرسی توسط تاجران ایرانی باعث شناساندن این محصول به بازار های جهانی شده است. ما در ادامه می خواهیم به معرفی زعفران ایرانی در دهکده جهانی به واسطه راه های ارتباطی دنیای دیجیتال بپردازیم.

زعفران سوپر نگین پرسی
زعفران سوپر نگین پرسی

یک تجارت نوین در دهکده جهانی چه ویژگی هایی دارد؟

تجارت در مرز و بوم ما به واسطه قرارگیری کشورمان در راه ابریشم، همواره پر رونق و به یک بازار جذاب بین المللی بوده. امروزه با پیشرفت تکنولوژِی در برقراری ارتباطات سریع بین المللی شاهد لقب نهادن بر جهانمان تحت عنوان دهکده جهانی بوده ایم.

که این امر نشان میدهد به چه میزان باید تغییر کرد. راه های تجارت نوین در دهکده جهانی باید سریع، قابل دسترس و به صرفه باشد. تا توان رقابت را داشته باشد. ایجاد یک تجارت موفق در بستر دنیای دیجیتال باید با بکارگیری تمامی فرصت های این جهان صورت پذیرد.

نیاز به برقراری ارتباط موثر با مشتریان بین المللی خواهان برقراری یک هماهنگی دیجیتال بین اعضاء چرخه تولید، بسته بندی و صادر کننده می باشد. صادر کننده محصولات در دهکده جهانی باید اقدام به معرفی و عرضه کالای خود را در بستر دنیای دیجیتال پیش ببرد. یک صادر کننده زعفران سوپر نگین پرسی تولید شده در داخل کشور باید با برقراری ارتباط به روز با تولید کننده اقدام به معرفی محصول آنان در بازار گسترده دیجیتال هموار نماید.

مزیت های صادرات زعفران سوپر نگین پرسی در بستر دیجیتال:

جهان دیجیتال این امکان را به صادر کننده زعفران سوپر نگین پرسی می دهد. تا با ارائه توضیحات بصری نسبت به نشان دادن فرآیند تولید این محصول از ابتدای کشت در مزارع تا برداشت و سیر مراحل خشک کردن و بسته بندی آن نسبت به برقراری ارتباط موثر با مشتری فائق آید. صادرات یک محصول از سه روش در بستر جهان دیجیتال امکان پذیر است. که انتخاب آن بسته به گستردگی شبکه ارتباطی صادر کننده با بازار هدف دارد.
۱-صادرات محصول به طور مستقیم به دست مصرف کننده
۲- صادرات محصول به تجار یک کشور جهت عرضه غیر مستقیم
۳-برقراری ارتباط همکاری با یک پایگاه عرضه محصولات در کشور هدف

زعفران سوپر نگین پرسی
زعفران سوپر نگین پرسی

قوانین صادرات کالا:

در ایران قانون توسط مجلس شورای اسلامی تصویب می شود. و برای بیان جزئیات نحوه اجرای آن توسط آیین نامه اجرائی در دسترس عموم قرار می گیرند. آیین نامه اجرایی صادرات و امور گمرکی هر کشور با بندهای متنوع در راستای تامین نیازهای آن کشور و اعمال تعرفه های ترخیص کالا از گمرک های آن کشور نوشته می شود. باید دقت داشت که قیمت تمام شده محصولی که برای صادرات انتخاب کرده اید می بایست رقابتی باشد. و به زبان ساده تر ارزان تر به دست مشتری برسد. انتخاب کشور هایی که مناسبات تجاری دیرینه با ایران دارند گزینه خوبی است.

این کشورها با اعمال تعرفه های گمرکی کمتر، هدف خوبی برای صادرات زعفران سوپر نگین پرسی هستند. تا با کنترل قیمت تمام شده کالای جذابی در بازار آن کشور بنظر بیاید. نرخ تعرفه گمرکی برای ترخیص کالا از گمرک یک کشور آیتم های گوناگون دارد. به عنوان مثال میانگین موزون تعرفه گمرکی برای کشور ترکیه و مالزی حدود ۵ درصد بیان شده است و برخی کشورها همچون چین ۹ درصد می باشد.

مشاوره تلفنی