شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

صادرات زعفران سوپر نگین پرسی

زعفران سوپر نگین پرسی

از قدیمی ترین روش های تجارت در بین الملل صادرات و واردات است. که تاجران با ابداع این روش در صدد برطرف نمودن نیازهای کشور خود و دیگر کشورها بوده اند. تخصص تولید و تبحر در ارائه محصولات توسط یک کشور به عنوان یک اصل کلیدی در صادرات محسوب می شود.

بررسی تکنیک های کشورهای موفق در امر صادرات نشان می دهد. آنان نسبت به ارتقاء کیفیت محصول و کنترل قیمت تمام شده در این رقابت پرسود اقدام نموده اند. دقت به پتانسیل های موجود در کشور و کسب شناخت کمال از نیازهای کشورهای همسایه و یا فرا منطقه ایی کمک شایانی به رشد اقتصادی و صادرات محصولات می کند. کشور عزیزمان ایران با دارا بودن پتانسیل بالای تولید محصولات متنوع همواره در صدد بوده تا به رویای اقتصاد بدون نفت دستیابد.

ایران برابر رتبه بندی تجارت جهانی به طور میانگین ۱۰۸ میلیارد دلار صادرات داشته که سالیانه رشد ۱۶ درصدی را تجربه کرده است. صادرات محصولات غذایی شناخته شده که به دلیل ایرانی بودن در بازارهای جهانی با ارزش خوانده می شود. و سالیان مددی در تجارت این مرز و بوم رونق داشته زعفران است. زعفران ایرانی در سالیان اخیر تجربه صادرات به ارزش وزنی ۳۰۰ تن را داشته. ما در نظر داریم. در ادامه به معرفی کالای صادراتی با نام زعفران سوپر نگین پرسی که محصولی فرآوری شده با کیفیت عرضه در بازار های جهانی است بپردازیم.

زعفران سوپر نگین پرسی
زعفران سوپر نگین پرسی

فرآوری محصول با کیفیت قابل عرضه در بازارهای جهانی:

زعفران به عنوان گرانبها ترین ادویه جهان در تجارت بین المللی شناخته می شود. این ادویه با دارا بودن  خواص درمانی و خاصیت رنگ دهی درخشان خود مورد توجه تجار از دیرباز تا کنون بوده است. تجارت زعفران قدمتی چهارهزار ساله دارد.

این ادویه از کلاله های سرخ گل های زعفران بدست می آید. که در تجارت نوین آن را از نظر کیفیت خالص بودن به چند مدل دسته بندی می کنند. که با کیفیت ترین آن زعفران سوپر نگین پرسی است، این زعفران محصولی فرآوری شده با تکنولوژی تخصصی در خشک نمودن و پرس سر رشته کلاله های سرخ زعفران ایرانی بدست می آید.

خشک نمودن زعفران به روش نوین و با دستگاه های معروف به خشک کن اتویی باعث آزاد شدن ماده ایی در رشته های کلاله به نام سافرانال می شود. که رایحه و قدرت رنگ دهی زعفران را حفظ و محصولی با کیفیت تر ارائه می کند. زعفران سوپر نگین پرسی محصولی صادراتی است. که مطابق با یک اصل موفقیت در صادرات یعنی فرآوری محصولی خام به یک کالایی لوکس و قابل عرضه در بازارهای جهانی تولید می شود.

شناخت بازارهای صادراتی برای عرضه زعفران سوپر نگین پرسی:

شناخت بازار های هدف یک گام نخست برای دستیابی به موفقیت در تجارت است. مهمترین مولفه در یک صادرات محصول، کسب سود بیشتر است. که امروزه با توجه به افزایش ارزش ارزهای خارجی در داخل کشور می توان به ماهیت سود آوری محصولات فرآوری شده زعفران همچون زعفران سوپر نگین پرسی رسید.

شناخت بازار کشور های همسایه و حاشیه خلیج فارس که با دارا بودن شباهت های فرهنگی و ذائقه ای بستر های مناسبی برای تبلیغات و فضاسازی برای محصولات ایران از جمله  زعفران سوپر نگین پرسی است.

زعفران سوپر نگین پرسی
زعفران سوپر نگین پرسی

بسته بندی محصولات صادراتی جهت جذب بازار:

صادرات محصولات فرآوری شده در بسته بندی های با کیفیت علاوه بر کسب ارزش افزوده بیشتر برای صادر کننده می تواند. به معضل بیکاری در ایران پایان دهد. صادرات زعفران فرآوری شده در بسته بندی با کیفیت بالطبع دارای ارزش افزوده بیشتر و سهولت در معرفی محصول به واسطه بسته بندی جذاب در بازار های جهانی برای یک صادر کننده است.

صادرات در جهان دیجیتال می طلبد. که معرفی محصولات خود را در دیجیتال مارکتینگ گسترش دهیم تا از این رقابت عقب نمانیم. فضاسازی مناسب طبق علایق فرهنگی هر کشور در فضای دیجیتال می تواند. علاوه بر کاهش هزینه های ناشی از معرفی حضوری محصول و اعطای نمایندگی ها سهم بسزای داشته باشد.

استاندارد های بسته بندی برای صادرات زعفران سوپر نگین پرسی:

آشنایی به استانداردهای جهانی از موارد حائز اهمیت در داشتن یک صادرات موفق است. بسته بندی زعفران که در رسته مواد غذایی است. می بایست علاوه بر رعایت آیتم های بهداشتی و استاندارد ملی ایران دارای جذابیت بصری باشد. همانطور که اشاره شد این زعفران محصول فرآوری شده از کلاله های سرخ زعفران است. که رشته های با ضخامت و سرخ رنگ آن در یک بسته بندی جذاب می بایست به رویت مصرف کننده برسد.

مشاوره تلفنی