شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

قیمت و خرید شوید خشک شده

شوید خشک

قیمت و خرید شوید خشک شده

قرن ها در سراسر اروپا و آسیا و در کشور ما ایران؛ در غذاهای مختلف، برگ شوید که به گیاه شوید معروف است  مورد استفاده قرار می گرفته است، در حالی که از دانه شوید به عنوان ادویه استفاده می شود. شوید تازه فصل بهار و اوایل تابستان است اما اغلب در گلخانه ها کاشته می شود بنابراین در تمام طول سال در دسترس است و اگر هم نوع تازه آن در دسترس نباشد، شوید خشک شده موجود است.

شوید خشک شده را از شوید تازه به دست می آید و در غذاهای خانگی و رستورانی و کارخانه های مواد غذایی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

شوید خشک شده با توجه به کاربردهای زیادی دارد، توسط مراکز فروش مختلفی در سراسر کشور عرضه می شود و توسط مشتریان و خریداران عمده و جزئی به شکل بسته بندی و یا فله ای خریداری می گردد.

قیمت  و خرید شوید خشک شده

شوید خشک
شوید خشک

شوید خشک شده در پخت و پز انواع غذاهای ایرانی و خارجی

پخت و پز با شوید فوق العاده است. از آنجا که طعم بی نظیری دارد، مقدار کمی شوید می تواند کمک زیادی به طعم غذای شما بکند، به همین دلیل استفاده از شوید به عنوان تزیین بسیار مناسب است.

بافت پر از برگ شوید زیبا به نظر می رسد و یک شاخه کوچک شوید می تواند عطر و بویی قابل توجه به ظرف اضافه کند. اگر شوید تازه در دسترس نباشد این محصول انتخاب مناسبی است، زیرا آن نیز همان عطر و طعم شوید تازه را دارد.

شوید  همچنین در سالادها مفید است و همچنین برای دوغ و ماست. شوید خشک  ماده اصلی در دادن طعم به ماست، دوغ، سالاد شیرازی و انواع سس ها می باشد.

هنگامی که در پخت و پز استفاده می شود ، شوید خشک شده هر چه پخته شود طعم بیشتری از دست می دهد ، از این جهت باید فقط در آخرین لحظه اضافه شود.

با شوید خشک غذاهای مخصوص و سنتی ایرانی مثل شوید پلو با ماهی را می توان تهیه کرد و از خوردن آن لذت برد. در برخی غذاهای بین المللی نیز این محصول به عنوان یک طعم دهنده و یا در برخی موارد طعم دهنده اصلی به کار برده می شود.

شوید خشک  شده دارای خواص زیادی نیز می باشد، در کنار طعم و عطر عالی، دارای خواصی مثل فیبر و مقدار کمی کلسیم ، منگنز و ویتامین های A و C نیز می باشد.

بسیاری از فرهنگ ها شوید را برای مصارف دارویی ، به ویژه تسکین معده، کشت می کنند. امروزه ، پزشکان طب سنتی شوید را یک خوشبو کننده نفس ، دارای خواص ضد باکتریایی و تسکین دهنده قولنج ذکر می کنند. 

بازار خرید و فروش شوید خشک شده

بازار خرید و فروش شوید  در داخل و خارج از کشور داغ و پر رونق است. شوید خشک علاوه بر اینکه در بازارهای داخلی به فروش می رسد، به دیگر  کشورها نیز صادر می شود.

شوید خشکی که در بخش داخلی به فروش می رسد، به صورت بسته بندی و یا فله ای می باشد. اما معمولا شوید  صادراتی به شکل بسته بندی به بازارهای خارجی عرضه می شود.

بازار خرید و فروش شوید خشک شده

شوید خشک
شوید خشک

شوید خشک شده را از کجا بخریم؟

شوید خشک شده را می توانید در بخش ادویه فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید. در بخش تولید یا گیاهان تازه به دنبال دسته های شوید تازه باشید. شوید خشک شده به صورت بسته بندی و فله ای قابل خریداری می باشد.

این محصول در سوپرمارکت ها و مغازه های کوچک محلی موجود است. همچنین این گیاه خشک را می توانید از عطاری ها خریداری کنید.

فروشگاه های زنجیره ای نیز گزینه دیگری برای  خرید انواع گیاهان خشک شده از جمله این محصول می باشد.

اما نکته مهم در اینجا این است علاوه بر این شیوه ها، روش های بهتری نیز برای خرید شوید خشک شده وجود دارد که امکان خرید راحت  تر و ارزان تر را برای شما فراهم می کند.

برای نمونه می توان به خرید شوید خشک شده به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد.

چرا فروشگاه های آنلاین روش و انتخاب مناسب تری هستند؟ چون شما در این فروشگاه ها، می توانید خرید خود را به صورت ارزان تر انجام دهید و قیمت های مراکز فروش مختلف را به راحتی در زمان کوتاه مورد بررسی قرار دهید و مقایسه کنید.

در مراکز فروش آنلاین معتبر، معمولا محصولات با قیمت ارزان تر از بازار عرضه می شوند که این قیمت ارزان تر، به دلیل فروش مستقیم  و بدون واسطه می باشد که در بسیاری از فروشگاه های آنلاین، صورت می گیرد.

مشاوره تلفنی