شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

مرکز فروش بادام زمینی صادراتی

مرکز فروش بادام زمینی صادراتی

بادام زمینی صادراتی فواید زیادی دارد و حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی است که برای بدن بسیار مفید بوده و به حفظ سلامتی افراد کمک زیادی خواهد کرد. این نوع ماده خوراکی خوشمزه، به دلیل دارا بودن ارزش تغذیه‌ای بالا، می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن را به خوبی تامین کند.
خواص و فواید بی نظیر بادام زمینی در کنار طعم و عطر منحصر به فرد آن، باعث شده تا، از بادام زمینی در تهیه فراورده های غذایی مختلف استفاده شود. بادام زمینی با کیفیت‌‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شود؛ که در میان آنها بادام زمینی صادراتی را می‌توان به عنوان بهترین نوع به شمار آورد.

بادام زمینی، یکی از پرفروش‌ترین انواع آجیل‌ها در بازار است که کاربردها و موارد استفاده گوناگونی دارد. کاربردهای این نوع از آجیل، فقط به صنایع غذایی و خوراکی محدود نمی‌شود. بادام زمینی یک دانه گیاهی فوق‌العاده است. در صنایع دیگری مثل؛ صنعت آرایشی و بهداشتی، رنگ‌های روغنی، لباس چرم و تولید برخی از حشره‌کش ‌ها نیز کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرکز فروش بادام زمینی صادراتی
مرکز فروش بادام زمینی صادراتی

 ویژگی‌ها

بادام زمینی صادراتی به شکل‌های مختلفی توسط فروشگاه‌ها و مراکز متعدد عرضه می‌شود. بادام زمینی صادراتی از کیفیت عالی برخوردار است و کاملا مرغوب و درجه یک می‌باشد.

این محصول را می‌توانید به شکل پوست‌دار و پوست کنده خریداری کنید. اما به طور معمول بادام زمینی صادراتی در حالت پوست کنده شده و بسته‌بندی عرضه می‌شود و قابل خریداری است.

 این بادام از قیمت بیشتری نسبت به دیگر انواع آن برخوردار است. این بالاتر بودن قیمت، کاملا منطقی و قابل توجیه است. محصولات صادراتی از جمله بادام زمینی همواره دارای کیفیت عالی و درجه یک هستند؛ کیفیت بالای مواد غذایی صادراتی، قیمت را نیز بیش‌تر خواهد کرد.
اما با این وجود می‌توان بادام زمینی صادراتی را با قیمت مناسبی خریداری کرد. می‌توان با مراجعه به فروشگاه‌های مختلف از قیمت فروش این محصول به طور دقیق اطلاع پیدا کرد. همچنین می‌توان به صورت آنلاین و از طریق یک جستجوی ساده در فضای وب، از قیمت این محصول آگاهی پیدا کرد و مورد مقایسه قرار دارد. با مقایسه قیمت در فضای وب امکان انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید ارزان‌تر فراهم خواهد شد.

صادرات این بادام زمینی به چه کشورهایی صورت می‌گیرد؟

گفتیم که بادام زمینی صادراتی؛ گلچینی از بادام‌های زمینی درجه یک و مرغوب است که با قیمت بیشتری در بازار داخلی به فروش می‎رسد. حال می‌خواهیم در ارتباط با صادرات این محصول، صحبت کرده و موارد مهمی را اشاره کنیم.

صادرات بادام زمینی در کشور ما توسط شرکت‌های متعددی انجام می‌گیرد و سود مناسبی را برای آنان به همراه خواهد داشت، ضمن اینکه موجب ارز آوری و رونق اقتصادی در کشور می‌شود. کشورهایی مثل روسیه، ترکیه، عراق و… مقصد صادراتی بادام زمینی ایران هستند.

مرکز فروش بادام زمینی صادراتی
مرکز فروش بادام زمینی صادراتی

خرید بادام زمینی صادراتی

خرید بادام زمینی صادراتی به دلایل مختلفی توسط مشتریان انجام می‌گیرد. در حقیقت به بیان دیگر می‌توان گفت که مشتریان این محصول از افراد گوناگونی هستند که آن را برای موارد استفاده متفاوتی خریداری می‌کنند.

برخی از مشتریان، این نوع آجیل را برای مصرف خانگی خود به میزان کم تهیه می‌کنند، اما چون به دنبال خرید بادام زمینی با کیفیت بوده، نوع صادراتی آن را برای خرید انتخاب کرده‌اند.
دسته‌ای دیگر از خریداران، خود فروشنده بادام زمینی هستند. آنها این محصول را معمولا به صورت فله‌ای در حجم زیاد تهیه می‌کنند.
نوع دیگری از مشتریان، صادر کنندگان بادام زمینی هستند. آنها بادام زمینی را به شکل‌های مختلف فله‌ای و بسته بندی خریداری می‌کنند.

شما جز کدام دسته از خریداران هستید؟ یک مصرف کننده خانگی که از خوردن بادام زمینی و طعم عالی آن لذت می‌برید؟ یا یک خریدار عمده که به دنبال خرید این محصول در میزان زیاد برای موارد تجاری مختلف هستید؟

اصلا فرقی نمی‌کند، شما جز کدام دسته باشید، زیرا برای همه مشتریان، امکان خرید بادام زمینی صادراتی با قیمتی مناسب، فراهم شده است. در این فروشگاه انواع بادام زمینی از جمله بادام زمینی پوست کنده، پوست‌دار، روکش‌دار، بادام زمینی خام، بادام زمینی شور با قیمت عالی و استثنایی عرضه می‌شود. هر کدام از این انواع بادام زمینی به شکل بسته‌بندی و فله‌ای قابل خریداری است.

خرید انواع این بادام زمینی به راحتی و سادگی امکان پذیر است. برای این منظور فقط کافیست که از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما در تماس باشید. همچنین می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید و سفارش خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

مشاوره تلفنی