شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

نحوه صادرات زعفران از ایران

صادرات زعفران از ایران

مراحل صادرات زعفران از ایران

همان طور که  می دانید زعفران یکی از کالاها و مواد غذایی صادراتی کشور ما به شمار می رود که هر ساله صادرات زعفران از ایران توسط تاجران و بازرگانان به دیگر کشورها صادر می شود و سود زیادی را برای آنان رقم  می زند.

 زعفران این ماده غذایی و یا در واقع این  گیاه شگفت انگیز که با نام طلای سرخ نیز شناخته می شود یکی از گران ترین  مواد خوراکی و غذایی و همچنین یکی از گران ترین و با ارزش ترین محصولات صادراتی کشور ما می باشد.

 صادرات زعفران از ایران
زعفران ایران

زعفران از رنگ و عطر منحصر به فرد و بسیار فوق  العاده ای برخوردار است، از این رو از زعفران در صنایع غذایی به وفور استفاده می  شود، به طوری که زعفران به عنوان مواد اولیه اصلی در بسیاری از غذاها، دسرها و محصولات غذایی به شمار می رود.

همین امر موجب شده است تا از زعفران به ویژه از  زعفران ایرانی که از بهترین ها در  دنیا می باشد؛ استقبال زیادی شود.

زعفران علاوه بر فروش در بازارهای داخلی در خارج کشور نیز سهم زیادی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است و از آن استقبال زیادی می شود.

همین استقبال زیاد از زعفران ایرانی در خارج  از مرزهای کشور؛ موجب شده است تا صادرات زعفران از ایران رونق زیادی داشته باشد و  تاجران و بازرگانان زیادی در این حوزه فعالیت کنند.

پر سود بودن و پر رونق بودن صادرات زعفران از ایران، افراد زیادی را به سرمایه گذاری در این بخش و وارد شدن به حوزه تجارت و صادرات زعفران سوق داده است.

اما ممکن است بسیاری از افراد تازه وارد در این  حوزه از نحوه صادرات زعفران از ایران به دیگر کشورها آشنایی کافی را نداشته باشند. از این رو ما در اینجا به نحوه صادرات زعفران از ایران پرداخته ایم.

بنابراین اگر شما هم می خواهید در این حوزه وارد شده و در مورد صادرات زعفران اطلاعات کامل را به دست آورید؛ خواندن ادامه مطلب را تا انتها از دست ندهید.

به منظور درک بهتر و راحت تر شما، در اینجا  مراحل صادرات زعفران را بیان کردیم که این مراحل به شرح زیر است:

راهنمای کلی و عمومی برای صادرات زعفران از ایران

برای صادرات همه کالاها، حالا چه کالای خوراکی و چه کالای غیر خوراکی و چه صادرات زعفران؛ باید یک روند مشخصی را طی کنید و به آنها توجه ویژه ای داشته باشید که این روند و راهنما شامل موارد زیر است:

تعیین استراتژی خود

شما برای صادرات زعفران از ایران ؛ بایستی مراحلی مانند تولید زعفران، نحوه بسته بندی، قیمت گذاری، نحوه فروش، نحوه انتقال وجه را از قبل برنامه ریزی کرده و به درستی انجام داده باشید.

برای مثال شما باید این موضوع را برای خود مشخص کرده باشید؛ که زعفران را کشت کنید و یا بخرید؛ برای کشت زعفران آیا امکانات و سرمایه لازم را دارید.

یا اگر قصد کاشت زعفران را ندارید برای خرید آن از  چه مراکزی اقدام نمایید، با چه قیمتی زعفران را خریداری و با چه قیمتی به فروش برسانید،

فروش خود را در حالت بسته بندی انجام دهید یا در حالت فله ای و یا در هر دو حالت هزینه های متفرقه را بررسی کنید.

از شرایط لازم برای گرفتن مجوز صادرات زعفران از ایران آگاهی کامل پیدا کنید و دارا بودن این شرایط را در خود بررسی کنید.

این موارد و موارد مشابه دیگر؛ در حقیقت استراتژی هایی است که شما در اولین قدم برای صادرات زعفران باید مشخص کرده باشید.

 صادرات زعفران از ایران
زعفران ایران

شناسایی نیاز بازار

شما پس از تعیین استراتژی ها باید بتوانید، نیاز سنجی کنید و  نیاز بازار هدف را پیدا کنید و مطابق با آن کار صادرات زعفران از ایران را انجام دهید. برای مثال باید بدانید در بازارهای خارجی، کدام نوع از زعفران، فروش بیشتری را دارد.

خرید و تهیه بهترین زعفران متناسب با نیاز بازار

پس از نیاز سنجی و شناخت بازار هدف لازم است که بتوانید زعفران مد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید؛ تا بدین شکل بتوانید صادرات زعفران از ایران را با موفقیت انجام  داده و به سود مناسب دست پیدا کنید.

از این جهت برای خرید زعفران دقت لازم را داشته باشید و خرید خود را از مراکزی انجام دهید که بسیار معتبر بوده و بهترین و با کیفیت ترین انواع زعفران را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمتی ارزان عرضه می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید ارزان زعفران و یا صادرات آن می توانید با ما در ارتباط باشید.

مشاوره تلفنی