شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

گوجه خشک عمده جهت صادرات

گوجه فرنگی خشک شده در آفتاب قرار می گیرد. نکته این است که گوجه فرنگی از محتوای آب موجود در آن خلاص شود. معمولاً 4 روز تا 2 هفته طول می کشد تا این کار به درستی انجام شود

 

خصوصیات گوجه خشک

گوجه‌فرنگی‌های خشک شده در آفتاب دارای طعم تند شیرینی هستند که بسیار قوی‌تر از گوجه‌فرنگی‌های تازه است، بنابراین مقدار کمی از آن بسیار زیاد است. آنها همچنین بافت جویدنی تری دارند، بنابراین اگر قصد ندارید آنها را در هر مایعی مانند سالاد بپزید، آبرسانی به انواع معمولی قبل از استفاده از آنها مهم است.


نگه داری گوجه خشک در روغن یا اب
مگر اینکه گوجه‌فرنگی‌های خشک‌شده‌تان را به‌صورت بسته‌بندی شده در روغن بخرید، باید دوباره با مایع آبرسانی شوند. یک قانون کلی این است که گوجه فرنگی های خشک شده را با آب گرم بپوشانید و به مدت دو ساعت در دمای اتاق خیس کنید.اجازه دهید به مدت 30 دقیقه در آب گرم خیس بخورند تا نرم و انعطاف پذیر شوند، آبکش کنید (مایع را برای طعم دادن به سس ها و سس ها نگه دارید)، خشک کنید و طبق دستور العمل خود استفاده کنید.

قیمت گوجه خشک 
به دلیل کار مورد نیاز برای تهیه آنها و هزینه روغنی که در آن بسته بندی می شود، گوجه فرنگی خشک شده گران است، به خصوص اگر در روغن زیتون فرابکر یا در شیشه های فانتزی بسته بندی شود. آنها حدود 13 دلار برای هر پوند به صورت عمده و 10 دلار برای یک شیشه 7 اونسی قیمت دارند. گوجه فرنگی را بشویید.
 
خوشمزه تر کردن گوجه خشک
اگر می‌خواهید گوجه خشک را دوباره خیس کنید و کمی آن‌ها را پر کنید، کافی است گوجه‌فرنگی‌های خشک شده را به مدت 20 دقیقه در آب داغ خیس کنید، سپس آبکش کنید. یا بهتر است آنها را در آب گوجه فرنگی خیس کنید تا طعم گوجه فرنگی واقعاً تقویت شود. خیلی خوشمزه!

جلو گیری از کدر شدن گوجه خشک
گوجه فرنگی خشک شده در فر در روغن شما تا 6 ماه به خوبی در یخچال نگهداری می شود. روغن در یخچال جامد می شود و کدر به نظر می رسد. وحشت نکنید! فقط کافی است هر مقدار از گوجه فرنگی خشک شده را که می خواهید استفاده کنید با قاشق بیرون بیاورید و شیشه را دوباره در یخچال قرار دهید.برای به حداکثر رساندن ماندگاری محصول خود، مشتریان را تشویق می‌کنیم که همه محصولات گوجه‌فرنگی خشک شده گیاه مارکت را پس از باز شدن در یخچال و در بسته‌بندی مجدد نگهداری کنند. توصیه ما این است که گوجه فرنگی را ظرف شش ماه پس از باز کردن استفاده کنید.گوجه فرنگی خشک شده یکی از مواد مورد علاقه جهت صادرات است. اکثرواردکنندگان گوجه خشک عاشق طعم غنی و شدید گوجه فرنگی هستند.
 
خصوصیت گوجه خشک صادراتی
گوجه‌فرنگی‌های خشک شده در واقع نمک اندود می‌شوند و در دمای پایین فر به مدت 10 ساعت یا بیشتر می‌پزند تا آب گوجه‌فرنگی خشک شود. آنها نسبت به گوجه‌فرنگی‌های بو داده دندانه دارتر و جویدنی‌تر هستند. اصطلاح دیگری که ممکن است هنگام جستجوی گوجه فرنگی برشته شده با آن برخورد کرده باشید «گوجه فرنگی صادراتی ایران» است.

ارزش غذایی گوجه خشک
گوجه فرنگی خشک شده در آفتاب حاوی 139 کالری در هر وعده 54 گرم است. این وعده حاوی 1.6 گرم چربی، 7.6 گرم پروتئین و 30 گرم کربوهیدرات است. دومی 20 گرم شکر و 6.6 گرم فیبر رژیمی است و بقیه کربوهیدرات پیچیده است. گوجه فرنگی خشک شده در آفتاب حاوی 0.2 گرم چربی اشباع شده و 0 میلی گرم کلسترول در هر وعده است.
 
مراحل تولید گوجه خشک
گوجه‌فرنگی‌های خشک شده شسته می‌شوند و سپس با هوای گرم احاطه می‌شوند و بسیار سریع‌تر از تولید گوجه‌فرنگی خشک‌شده هستند. گوجه فرنگی های خشک شده را شسته و برش می دهند و سپس معمولاً در حمام دی اکسید گوگرد قرار می دهند. سپس آنها را روی سینی های خشک کن در آفتاب قرار می دهند.
 
نگه داری گوجه خشک
آنها به مدت شش ماه در دمای اتاق دوام خواهند داشت، اما در فریزر، گوجه فرنگی های کم آب پس از یک سال هنوز هم عالی هستند. گوجه‌فرنگی‌های کم‌آب وقتی کاملاً خشک شدند باید سفت شوند. برای تست، بگذارید سرد شوند، سپس سعی کنید چند قطعه را خم کنید و فشار دهید. اگر رطوبت قابل توجهی در هنگام فشار وجود داشته باشد، آنها نیاز به نوع بیشتری در آبگیر دارند.اگر گوجه‌فرنگی‌های خشک را کاملاً خشک کرده باشند، می‌توانید در دمای اتاق نگهداری کنید. اگر آنها را کاملاً خشک نکرده اید، باید در یخچال نگهداری کنید تا از تشکیل کپک روی آنها جلوگیری کنید.

برای اطلاع از جزییات و سفارش گوجه خشک همین حالا با گیاه مارکت تماس بگیرید.
 
 

 

مشاوره تلفنی