شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

بزرگ‌ ترین مرکز فروش بادام درختی

بزرگ‌ترین مرکز فروش بادام درختی

بادام درختی یکی از خوشمزه‌ترین و بهترین آجیل‌ها است که در کنار طعم و مزه عالی که دارا می‌باشد؛ خواص و فواید فراوان و زیادی را برای سلامتی به همراه دارد. به طوری که توصیه می‌شود. با مصرف چند دانه بادام درختی در روز، به حفظ سلامتی خود کمک کنید.

با توجه خوشمزه و لذیذ بودن در کنار خواص و فواید فراوان؛ خرید بادام درختی با پوست به میزان گسترده‌ای توسط فروشگاه‌ها و مراکز فروش مختلفی در سطح کشور به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌گیرد.

خریداران و مشتریان زیادی نیز در سراسر کشور اقدام به خرید بادام زمینی از مراکز فروش متعدد و می نمایند.

مشتریان با توجه به نوع نیاز خود این نوع آجیل و یا دانه گیاهی را خریداری می‌کنند. برای مثال برخی از خریداران که مصرف کننده خانگی هستند. و بادام درختی را به عنوان آجیل برای مصرف خانه خود خریداری می‌کنند، از جمله خریداران جزئی این محصول به شمار می‌روند که آن را در میزان کم و به صورت اندک خریداری می‌کنند.

برخی دیگر از خریداران نیز، برای مصارف تجاری این مغز روغنی را خریداری و تهیه می‌کنند. به طور مثال ممکن است که خرید بادام را برای پخت و پز شیرینی‌ها و انواع کیک ها انجام دهند. یا اینکه خود فروش بادام درختی را به صورت جزئی انجام می‌دهند. که بدین منظور اقدام به خرید بادام در میزان زیاد به منظور فروش به مشتریان خود می‌کنند. این خریداران به عنوان خریداران عمده شناخته می‌شوند که نیاز دارند این محصول را در میزان و حجم زیاد خریداری کنند.

فروش بادام درختی عمده

در بخش بالاتر گفتیم که خریداران بادام می‌توانند خریدار عمده و یا خریدار جزئی باشند. که خریداران عمده، خرید این آجیل را در حجم زیاد انجام می‌دهند. برای این دسته از خریداران قیمت از اهمیت زیادی برخوردار است؛ هر چند که قیمت برای همه خریداران حتی خریداران جزئی نیز مهم می‌باشد.

اما این قیمت خرید بادام درختی عمده برای خریدار عمده از اهمیت بیشتر و ویژه‌‌تری برخوردار است. زیرا که در خرید عمده بادام؛ مشتری، حجم زیادی را خریداری می‌کند و اندکی قیمت ارزان‌تر در نهایت رقم بسیار قابل توجهی خواهد بود و در سود نهایی وی تاثیر زیادی می گذارد.

از این جهت برای خرید عمده‌ ای، این محصول را باید از مراکز فروش بادام درختی عمده، تهیه کرد. زیرا که در مرکز فروش عمده؛ بادام درختی به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می‌شود. همین فروش مستقیم، قیمت را برای مشتریان پایین می‌آورد و امکان خرید بهترین بادام درختی با کیفیت بالا و درجه یک با قیمت مناسب را برای مشتریان فراهم می آورد.

برای خرید انواع درجه یک بادام درختی با مناسب‎‌ترین قیمت به صورت عمده می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

بزرگ‌ترین مرکز فروش بادام درختی
بزرگ‌ترین مرکز فروش بادام درختی

موارد استفاده بادام درختی

بادام درختی یکی از آجیل‌ها و مغزهای پرطرفدار است. این دانه روغنی، موارد استفاده زیادی دارد. یکی از رایج‌ترین موارد استفاده آن، مصرف به عنوان آجیل و یا خشکبار در کنار دیگر آجیل‌ها برای پذیرایی از مهمانان به ویژه در ایامی مثل عید نوروز و شب  یلدا می‌باشد.

این مورد استفاده، ریشه در تاریخ و سنت کشور ما دارد، که از دیرباز انواع آجیل مثل بادام در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته است.

همچنین بادام درختی می‌تواند یک میان وعده سالم و مغزی باشد. با مصرف بادام به عنوان میان وعده؛ می‌توان انرژی مورد نیاز بدن را در طول روز رفع کرد و احساس خستگی و گرسنگی را رفع نمود. همچنین انواع ویتامین‌ها و خواص مفید را به بدن رساند.

یکی دیگر از موارد مصرف بادام درختی؛ استفاده از این بادام برای تهیه روغن بادام است. روغن بادام یکی از روغن‌هایی مفید با خاصیت درمانی است. که برای پوست و مو بسیاری موارد دیگر بسیار مفید است.

بادام درختی در صنعت غذایی نیز کاربرد زیادی دارد. برای مثال تهیه خلال بادام و فروش آن در بازار را می‌توان نام برد. یا به کارگیری مغز بادام در انواع مختلفی از شیرینی‌ها را می‌توان اشاره کرد، به طوری که در برخی انواع شیرینی‌ها و دسرها؛ بادام به عنوان یکی از مواد اولیه به کار گرفته می‌شود.

بزرگ‌ترین مرکز فروش بادام درختی
بزرگ‌ترین مرکز فروش بادام درختی

فروش بادام درختی عمده به صورت آنلاین

فروش بادام درختی این محصول پرطرفدار به شکل آنلاین نیز انجام می‌گیرد. مشتریان می‌توانند انواع بادام بسته‌بندی و فله‌ای را در شکل عمده و یا جزئی از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر سفارش داده و در زمان کوتاه در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

مشاوره تلفنی