شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

بزرگ ترین مرکز فروش زعفران در ایران

مرکز زعفران

مجموعه تجاری و بازرگانی ما، بزرگترین  مرکز فروش زعفران در ایران است. در این مرکز انواع زعفران از برندهای معتبر به صورت عمده و جزئی با مناسب ترین قیمت عرضه می شود. همچنین در این مجموعه، انواع زعفران بسته بندی و فله ای عرضه می شود تا خریداران بتوانند با توجه به نوع نیاز خود، زعفران بسته بندی و یا فله ای را در حالت عمده و یا جزئی خریداری و تهیه کنند.

مرکز زعفران
مرکز زعفران

 بررسی قیمت زعفران و عوامل تاثیر گذار

قیمت زعفران مانند قیمت دیگر کالاها و مواد غذایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این قیمت می تواند در طول زمان تغییر کند.

 یکی از مهم ترین عواملی که بر روی  قیمت زعفران تاثیر می گذارد، کیفیت آن است. بدون شک زعفران  با کیفیت و زعفران های صادراتی  نسبت به زعفران هایی با کیفیت پایین تر از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

 زعفران های با کیفیت و ومرغوب  دارای ظاهر یکنواخت با اندازه های یکدست هستند. زعفرانی که از کیفیت خوبی برخوردار است، ریز و خرد نیست؛ بلکه درشت و سالم است و همچنین رنگ آن سرخ است.

 زعفران با کیفیت و اصل در هنگام استفاده، باید عطر بسیار قوی و زیادی داشته باشد و به خوبی رنگ  دهی ایجاد کند.

 بسته بندی و یا فله ای بودن زعفران نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است. زعفران بسته بندی معمولا از قیمت بیشتری به زعفران فله ای برخوردار است.

 نوع بسته بندی نیز می تواند کمی بر قیمت تاثیر گذار باشد؛ زعفران هایی با بسته بندی های لوکس تر قیمت بیشتری دارند، به ویژه اینکه در اکثر مواقع زعفران هایی با بسته های لوکس از نظر کیفیتی نیز بسیار عالی هستند و از دسته زعفران های صادراتی با قیمت بالا به شمار می روند.

اما با این وجود می توان زعفران های با کیفیت و درجه یک را نیز با قیمت مناسب خریداری کرد. اگر برای خرید زعفران، از مرکز فروش زعفران در ایران که به صورت مستقیم و بدون واسطه، فروش زعفران را انجام می دهند، اقدام نمایید؛ قیمت خرید برای شما قیمتی ارزان تر خواهد بود.

مرکز زعفران
مرکز زعفران

خرید زعفران با قیمت مناسب

 در مجموعه ما که بزرگترین مرکز فروش زعفران در ایران است؛ زعفران با قیمت مناسب عرضه می شود.

اما دلیل قیمت مناسب زعفران در این مرکز چیست؟ آیا کیفیت پایین موجب ارزان تر بودن قیمت زعفران در مجموعه ما شده است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر؛ زیرا که در این مرکز فروش زعفران در ایران، زعفران های با کیفیت و درجه یک با قیمت مناسب تر از بازار عرضه می شود که این قیمت مناسب مربوط می شود به نحوه عرضه و فروش زعفران در این مرکز که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

ما در مجموعه خود همواره سعی در جلب رضایت مشتریان داشته ایم و از این رو سعی کرده ایم با کمترین سود؛ زعفران های درجه یک و مرغوب را با قیمت مناسب عرضه کنیم. همچنین از آنجا که ما عرضه کننده زعفران به صورت مستقیم و بدون واسطه هستیم، قیمت فروش برای مشتریانمان کمتر تمام خواهد شد؛ زیرا فروش مستقیم موجب حذف واسطه ها و در نتیجه حذف های سودهای اضافی شده و بدین شکل، کالا با قیمت ارزان تری به مشتری عرضه می شود.

 نکته دیگر درباره قیمت فروش زعفران در این مرکز، در رابطه با قیمت خریدزعفران عمده است. در فروش عمده برای خریداران عمده زعفران، قیمت را ارزان تر در نظر گرفته ایم و بدین شکل مشتریان عمده می توانند زعفران را با قیمت بسیار پایین تری خریداری کنند.

از این جهت اگر شما نیز به دنبال خرید و تهیه زعفران عمده و یا جزئی با قیمت مناسب هستید، می توانید با ما در ارتباط بوده و بهترین  زعفران را از مرکز فروش زعفران در ایران با کیفیت عالی و قیمت استثنایی خریداری نمایید.

خرید آنلاین از مرکز فروش زعفران در ایران

خرید آنلاین از مرکز فروش زعفران در ایران امکان پذیر می باشد. خرید آنلاین مزیت های زیادی را برای شما در بر خواهد داشت و امکان یک خرید عالی و راحت را برای شما فراهم می آورد.

با خرید آنلاین می توانید زعفران مد نظر خود را از بهترین برندها پس از مقایسه قیمت ها، سفارش داده و سپس  در زمان کوتاه در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید؛ بدون اینکه نیاز باشد، وقت و هزینه خود را برای رفت و آمد صرف کنید.

مشاوره تلفنی