شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید بادام زمینی مرغوب بدون واسطه

خرید بادام زمینی مرغوب بدون واسطه

اگر به دنبال خرید بادام زمینی به صورت عمده و یا جزئی هستید، این مطلب برایتان بسیار مفید خواهد بود. ما در این مقاله شما را برای خرید انواع بادام زمینی از جمله بادام زمینی پوست دار و بدون پوست؛ همچنین بادام زمینی خام و شور راهنمایی کرده‌ایم. از این رو تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، تا بتوانید خرید بادام زمینی درجه یک را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهید.

خرید بادام زمینی مرغوب بدون واسطه
خرید بادام زمینی مرغوب بدون واسطه

آشنایی با بادام زمینی

بادام زمینی یک میان وعده محبوب است. طبق نظرسنجی اخیر شرکت Mintel بر روی ۲۰۰۰ بزرگسال، ۶۴ درصد گفتند که در سه ماه گذشته بادام زمینی خورده اند. این تعداد از افرادی که در همین نظرسنجی گفته‌اند بادام درختی و یا انواع مغزهای دیگر را خورده‌اند بیشتر بوده است.

خواص بالای بادام زمینی، دلیل مهمی است که بسیاری از افراد این دانه روغنی را در برنامه غذایی خود جای داده. و به میزان زیادی آن را مورد استفاده قرار می‌دهند.

بادام زمینی به عنوان بخشی از خانواده آجیل در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل، در سطح تغذیه‌ای ، بادام زمینی منبع طبیعی پروتئین های با کیفیت است.

 نیمی از ترکیبات این دانه گیاهی را اسیدهای چرب تشکیل می‌دهد. بادام زمینی همچنین سرشار از فیبر، نیاسین، ویتامین های گروه B (به ویژه ویتامین B6)، اسید پانتوتنیک و بیش از همه مواد معدنی است. در حقیقت، طبق تحقیقات بنیاد تغذیه اسپانیا، بادام زمینی فسفر، پتاسیم، منیزیم و روی را می‌تواند برای بدن تامین کند.

خواص و کاربرد بادام زمینی

در کنار خواص و فواید فراوان بادام زمینی برای سلامتی؛ این محصول از خصیصه دیگری نیز برخوردار است. که این ویژگی، بادام زمینی را به یکی از پرفروش‌ترین انواع آجیل تبدیل کرده است. این ویژگی و خصوصیت چیزی نیست به جز کاربردی بودن بادام زمینی در صنایع غذایی و موارد استفاده متعدد آن در تهیه مواد غذایی گوناگون.

برای مثال می‌توان کره بادام زمینی را مثال زد. که از این دانه روغنی تهیه می‌شود. کره بادام زمینی یک نوع ماده غذایی خوشمزه، محبوب و فوق‌العاده پرطرفدار است. که سهم زیادی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است.

بکارگیری بادام زمینی در تهیه انواع شکلات،شیرینی،کیک و به طور کلی صنعت شیرینی پزی؛ مورد دیگری است که می‌توان در مورد کاربردهای بادام زمینی اشاره کرد.همه این موارد ذکر شده؛بادام زمینی را به یک آجیل پرفروش تبدیل کرده است. خرید بادام زمینی برای این موارد معمولا به صورت عمده توسط مشتریان انجام می‌شود.

خرید بادام زمینی مرغوب بدون واسطه
خرید بادام زمینی مرغوب بدون واسطه

خرید بادام زمینی عمده با مناسب‌ترین قیمت

همان طور که می‌دانید در خرید عمده، قیمت از اهمیت زیادی برخوردار است. حتی در برخی مواقع برای خریداران عمده قیمت به کیفیت نیز ارجحیت دارد. این موضوع در مورد خرید عمده بادام زمینی نیز صدق کند. مشتریان این محصول نیز تمایل دارند که بادام زمینی عمده را با ارزان‌ترین قیمت ممکن خریداری کنند. مشتریان به خوبی می‌دانند که در خرید عمده حتی اندکی قیمت کمتر تا چه حد زیادی می‌تواند بر سود نهایی آنان تاثیر گذار باشد.

در اینجا برای خریداران عمده بادام زمینی، خبر خوشی داریم. این دسته از مشتریان می‌توانند بادام زمینی با کیفیت را با قیمت استثنایی خریداری کنند. برای این منظور فقط کافیست که با ما تماس بگیرند.

خرید بادام زمینی بدون واسطه

ما در مرکز فروش خود انواع بادام زمینی خام و شور را با قیمتی ارزان‌تر از بازار عرضه می‌کنیم. همچنین انواع بادام زمینی پوست‌دار و بدون پوست را نیز به فروش می‌رسانیم. امکان خرید هر کدام از این موارد ذکر شده به شکل بسته‌بندی و فله‌ای برای مشتریان فراهم شده است. فرقی نمی‌کند شما قصد خرید بادام زمینی بسته‌ای را داشته باشید و یا فله‌ای، زیرا در هر صورت می‌توانید آن را با قیمت ارزان‌تر در میزان دلخواه خریداری کنید. قیمت بادام زمینی در حجم خرید زیاد بسیار کمتر است، اما برای خرید جزئی نیز قیمت مناسبی برای مشتریان در مجموعه ما در نظر گرفته شده است.

حال در اینجا ممکن است این سوال مطرح شود که دلیل فروش ارزان‌تر انواع بادام زمینی در مجموعه مرکز فروش ما چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم ما طی سالها فعالیت خود مفتخر بودیم که بهترین بادام زمینی را با قیمت‌های مناسب عرضه کنیم و بدین شکل رضایت مشتریان را به دست آوریم، که ما این امر را با سود کمتر و فروش مستقیم بدون واسطه توانستیم محقق کنیم.

ما همچنین با امکان خرید آنلاین، کار را برای مشتریان بسیار آسان و راحت کرده‌ایم.مشتریان عزیز در هر نقطه‌ای‌ از ایران که هستند، می‌توانند خرید بادام زمینی را در زمان کوتاه انجام داده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

مشاوره تلفنی