شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

فروش زعفران صادراتی و درجه یک

فروش زعفران صادراتی

فروش زعفران صادراتی در سراسر کشور به وسیله مراکز و فروشگاه های متعددی صورت می گیرد و توسط خریداران و مشتریان زیادی خریداری می شود. زیرا که زعفران یکی از مواد غذایی و یا محصولات  پرطرفدار و محبوب است که در صنایع غذایی از آن به وفور استفاده می شود.

زعفران نوعی ماده غذایی و یا نوعی گیاهی است که از عطر و رنگ بی نظیری برخوردار است و همچنین طعم فوق العاده ای را دارا می باشد. در واقع می توان گفت که زعفران ویژگی هایی دارد  که نظیر آن را در هیچ نوع ماده غذایی دیگر نمی توان پیدا کرد.

همین ویژگی های منحصر به فرد و رنگ و بوی فوق العاده زعفران، آن را به یکی از کالاهای پر فروش تبدیل کرده است. زعفران در صنایع غذایی کاربردهای زیادی  دارد و از آن برای تهیه و تولید بسیاری از محصولات خوراکی استفاده می شود.

فروش زعفران صادراتی
زعفران

یا به شکل دیگر می توان گفت که زعفران جز مواد اولیه بسیاری از غذاها به شمار می رود، برای مثال می توان به انواع مختلفی از کیک و شیرینی ها اشاره کرد و یا بسیاری از غذاها که زعفران جز مواد اولیه آنها می باشد.

همین کاربرد و مواد استفاده زیاد زعفران، دلیلی برای فروش بالای آن در بازار است.

اما فروش  بالای زعفران فقط محدود به بازارهای داخلی نیست، بلکه فروش در بازارهای خارج از مرزهای ایران را نیز شامل می شود.

با توجه به پر فروش بودن زعفران در بازارهای خارجی، فروش این نوع زعفران به میزان گسترده ای توسط بازرگانان و تاجران ایرانی انجام می گیرد و سالانه میزان زیادی زعفران به دیگر کشورها صادر می شود.

اگر بخواهیم  به میزان فروش زعفران صادراتی در بازارهای خارجی اشاره داشته باشیم نمی توان به صورت خیلی دقیق میزان و عددی را بیان کرد.

اما تولیدات زعفران در ایران سالانه حدود  ۲۰۰ تا  ۳۰۰ تن است که نصف این میزان، به کشورهایی مثل امارات و اسپانیا صادر می شود و بیشترین صادرات زعفران مربوط به این کشورها است.

بسته بندی فروش زعفران صادراتی

 فروش زعفران صادراتی هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی انجام می گیرد.

در سالهای اخیر توجه به زعفران های بسته بندی بیشتر شده است و تولید کنندگان زعفران، با تولید و فروش آن با بسته بندی های لوکس و متنوع امکان رقابت را در سطح دنیا برای زعفران ایرانی ایجاد کرده اند.

بدین شکل امکان فروش زعفران صادراتی در میزان بالا را در دیگر کشورها و در بازارهای بین المللی ایجاد نموده اند.

فروش زعفران صادراتی با مناسب ترین قیمت

همان طور که بیان کردیم فروش زعفران صادراتی در کشور توسط مراکز فروش متعددی انجام می گیرد و مشتریان و خریداران بسیاری آن را خریداری می کنند.

اما نکته مهم این است که بتوان زعفران صادراتی را از مراکز معتبر خریداری کرد که هم از کیفیت آن مطمئن بود و هم بتوان با قیمت ارزان تری آن را تهیه کرد.

مجموعه پخش و فروش ما؛ عرضه کننده انواع زعفران صادراتی درجه یک به صورت فله و عمده با مناسب ترین قیمت است.

خریداران و مشتریان عزیز به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا با مناسب ترین قیمت هستند، می توانند با ما در ارتباط باشند.

در مجموعه ما فروش زعفران صادراتی به شکل مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود.

این فروش مستقیم و بدون واسطه، قیمت نهایی را برای مشتریان به میزان زیاد و قابل توجهی پایین می آورد و بدین شکل قیمت خرید برای مشتریان، پایین تر و کمتر خواهد بود.

 نکته مهم و لازم به ذکر دیگر این است که امکان خرید انواع زعفران بسته بندی و فله برای مشتریان فراهم می باشد،

زیرا که فروش زعفران صادراتی به شکل بسته بندی و فله در مجموعه بازرگانی و پخش ما صورت می گیرد.

فروش زعفران صادراتی
زعفران

خرید آنلاین زعفران صادراتی

با توجه به گسترده شدن اینترنت و فضای مجازی در جامعه و در زندگی مردم، امکان فروش زعفران صادراتی را نیز به صورت آنلاین برای مشتریان عزیز فراهم نموده ایم.

خرید آنلاین زعفران مزیت های  زیادی برای خریداران عمده و همچنین خریداران جزئی در بر  خواهد داشت.

با خرید اینترنتی در وقت و هزینه ها به میزان زیادی صرفه جویی خواهد شد و امکان خرید آسان و راحت برای مشتریان فراهم می گردد.

با خرید آنلاین دیگر نیاز  نیست برای خرید زعفران به فروشگاه بروید، بلکه به راحتی با یک جستجو ساده در اینترنت می توانید زعفران را سفارش داده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

مشاوره تلفنی