شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

فروش پسته خام ایرانی عمده و جزئی

فروش پسته خام ایرانی

همان طور که می‌دانید، یکی از بهترین پسته‌ها در دنیا، پسته ایرانی است؛ که از کیفیت و طعم  و مزه عالی و لذیذی برخوردار است. پسته ایرانی در کنار بهترین پسته‌های دنیا مثل؛ پسته امریکایی قرار دارد.
از آنجا که پسته ایرانی، خوشمزه و لذیذ است، مورد توجه زیادی قرار گرفته است و فروش پسته خام ایرانی در بازار داخلی و خارجی، در حجم زیادی صورت می‌گیرد.

فروش پسته خام ایرانی توسط مراکز فروش و فروشگاه‌های متعددی در سراسر کشور انجام می‌گیرد. خریداران زیادی نیز این محصول را خریداری می‌کنند. از جمله مراکزی که در زمینه فروش پسته خام ایرانی فعالیت می‌کنند، به شرح زیر است:

  • خشکبار فروشی‌ها و قنادی‌ها
  • سوپر مارکت های محلی و کوچک
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکت‌ها
  • فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی
  • مراکز پخش و فروش عمده پسته و آجیل

مشتریان و خریداران با توجه به نوع نیاز خود و دیگر عوامل، معمولا از یکی از موارد ذکر شده در بالا را برای خرید انواع پسته خام، انتخاب می‌کنند.

پسته خام چیست؟ پسته خام بهتر است یا پسته شور

انواع پسته چه پسته اکبری باشد، چه پسته کله قوچی و یا پسته دامغان. پسته با کیفیت و خندان و یا پسته‌های درجه دو و درجه سه با کیفیت پایین. در هر صورت تمام این پسته‌ها در دو مدل کلی پسته خام و پسته شور در بازار عرضه می‌شود.

اگر بخواهیم پسته خام را با پسته شور مقایسه کنیم. می‌توان گفت که پسته خام از خواص و فایده بیشتری برخوردار است. زیرا پسته خام حرارت ندیده و هیچ گونه مواد افزودنی مثل نمک و یا طعم دهنده‌ها به آن اضافه نشده است. همین امر موجب شده است تا پسته خام در مقایسه با پسته شور، مفیدتر بوده و از خواص بیشتری برای سلامتی برخوردار باشد.

در کنار خواص و خاصیت‌های بیشتر پسته خام، این محصول، موارد استفاده بیشتری را نسبت به پسته شور دارد. از آنجا که پسته خام، دارای مزه ای خالص بدون نمک است، می‌تواند برای استفاده در صنایع غذایی برای تهیه و تولید انواع مختلفی از محصولات خوراکی، غذاها، دسرها، شیرینی‌ها و …  مورد استفاده قرار گیرد.

تمام این موارد یعنی طعم و مزه عالی، خواص و فایده‌های فراوان برای سلامتی و همچنین کاربردها و موارد استفاده زیاد موجب شده است؛ تا فروش پسته خام ایرانی به میزان زیادی انجام گیرد. و خریداران و مشتریان زیادی نیز این محصول را به صورت عمده و یا جزئی خریداری کنند.

البته این بدین معنا نیست که پسته شور از فروش زیادی ندارد. پسته شور نیز به دلیل طعم و مزه نمکی و خوبی که دارد، مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. و مصرف کنندگان زیادی تمایل به خرید پسته شور دارند. اما فروش پسته خام ایرانی، بیشتر برای موارد تجاری و استفاده در صنایع غذایی صورت می‌گیرد.

فروش پسته خام ایرانی
فروش پسته خام ایرانی

فروش پسته خام ایرانی با قیمت مناسب

فروش پسته خام ایرانی با قیمت مناسب به صورت عمده و جزئی در این فروشگاه آنلاین انجام می‌‎گیرد. ما در مرکز آنلاین فروش پسته این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان و خریداران عرضه می‌کنیم.

در این مرکز آنلاین، انواع پسته خام بسته بندی و فله ای به صورت عمده و جزئی عرضه می‌گردد. اگر شما هم به دنبال خرید پسته خام هستید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید. خرید آنلاین پسته خام  برای شما مزیت‌های زیادی را در برخواهد داشت.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید پسته آنلاین این است که شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از ایران هستید، بهترین پسته را خریداری کنید و در درب منزل خود تحویل بگیرید.  بدین شکل دیگر مجبور نیستید وقت و هزینه خود را صرف رفت و آمد و یا حمل و نقل آن کنید.

همچنین خرید آنلاین این امکان را  برای شما فراهم می‌کند که بهترین پسته‌ها را از مراکز پخش و فروش آن خریداری کنید. زیرا که بسیاری از مراکز پخش مستقیم و فروش پسته خام ایرانی، با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، امکان خرید مستقیم و بدون واسط انواع پسته خام با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم  می‌کنند.

بدین صورت مشتریان می‌توانند به راحتی خرید پسته درجه یک و با کیفیت را با قیمت مناسب انجام دهند و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.  مرکز فروش آنلاین ما، یکی از این معتبر‌ترین مراکز پخش و فروش پسته است.

که واسطه‌ها را حذف کرده و سود‌های اضافی را از میان برداشته و بدین ترتیب فروش خود را با قیمت مناسب  انجام می‌دهد.

مشاوره تلفنی