شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

توضیحات پیرامون خرید عمده جعفری خشک صادراتی

قیمت سبزی خشک

جعفری خشک عمده گیاه مارکت از جعفری فرفری تهیه می شود که معمولاً بین 06/0 تا 1/0 درصد اسانس در برگ های آن وجود دارد.

 

خصوصیات جعفری خشک

شما میتوانید جعفری را به‌صورت تازه یا خشک استفاده کنید، با این حال، سبزیجات خشک معمولاً طعم دار تر هستند، زیرا هنگام تجزیه روغن‌های ضروری آزاد می‌کنند. جعفری تازه، چه از باغچه یا خواربار فروشی، فقط یک یا دو هفته ماندگاری دارد، در حالی که جعفری خشک گیاه مارکت را می توان برای چندین ماه، تا یک سال نگهداری کرد.

ماندگاری جعفری خشک

سبزیجات خشک شده فله مانند ریحان، جعفری و پونه کوهی 2 تا 3 سال ماندگاری دارند. اگر آنها خشک شده و به شکل طبیعی و کامل خود (به عنوان مثال، ریحان یا برگ بو) نگهداری شوند، باید کمی بیشتر، حدود 3-4 سال باقی بمانند.

 

جعفری خشک یک طعم دهنده عالی

تمام تکه های برگ جعفری خشک شده طبیعی به دلیل عطر نفس گیر و طعم دلخواه هنگام استفاده به عنوان تزیین، زیبایی بیشتری به غذای شما می بخشد. تکه های جعفری ملایم خوشمزه آن یک افزودنی عالی به مواد غذایی مختلف مانند سالاد خانگی، غذاهای قاره ای و دریایی، به ویژه ماهی سالمون، برای استفاده در آشپزی و پخت، سوپ، سس، دیپ، گوشت، سس و غیره است. طعم لطیف خشک شده تکه های جعفری باعث می شود همه چیز ارزش خوردن داشته باشد.

 

فواید جعفری خشک صادراتی

تکه های جعفری با گیاه مارکت به شما کمک می کند بینایی خوب خود را حفظ کنید زیرا تکه های جعفری حاوی کاروتنوئیدهایی مانند زآگزانتین، بتاکاروتن و لوتئین است. جعفری با مواد مغذی و ویتامین ها (A, C&K) غنی شده است و اگر به مقدار کافی مصرف شود، توانایی بدن شما را برای مبارزه با بیماری ها افزایش می دهد. همچنین ویتامین C از مشکلات صورت مانند چین و چروک جلوگیری می کند. می توانید با جعفری خشک چای میل کنید و از شر این خطوط خلاص شوید.

 

حفظ کیفیت جعفری خشک

جعفری با برگ تخت ما مزایای زیادی در حفظ نظم بدن شما دارد. گیاه مارکت همیشه در تلاش است تا بهترین تجربه خرید را به مشتریان خود ارائه دهد. از اطمینان از بسته بندی خوب محصول گرفته تا طعم و نگهداری کمیت، ما همیشه سعی می کنیم ثبات را حفظ کنیم. این تکه های جعفری خشک شده با برگ های صاف در یک شیشه با اندازه بزرگ محافظت می شود. شما می توانید آن را برای استفاده در آینده بدون آسیب رساندن به کیفیت آن ذخیره کنید.

 

جعفری خشک ارگانیک

تجربه آشپزی خود را با طعم دلچسب و طعم جسورانه تقویت کنید. 100٪ برگ جعفری تازه خشک شده به طور پایدار در بهترین مکان های جهان پرورش داده می شود و رشد می کند. اینها کاملاً عاری از آفت کش ها و سالم هستند. این حاوی هیچ افزودنی نیست زیرا جعفری در مکانی تهویه شده، سایه دار و گرم خشک می شود. سپس خرد می شود و آن را در یک ظرف در بسته نگهداری می کند. بنابراین، در طول زمستان، تکه های جعفری خشک شده را خواهید یافت.

 

جعفری خشک گیاه مارکت بهترین در بازار ایران

تکه های جعفری خشک صادراتی شده ما توسط بهداشت تایید شده است تا رنگ سبز درست را مرینت کند و از برگ های معیوب یا زرد رنگ فرار کند. دارای بسته بندی کارتن یا کامپوزیت صادراتی برای شما ارسال می شود! جدای از این ، گیاه مارکت همیشه سعی می کرد یکپارچگی محصولات خود را حفظ کند زیرا ما برای زمان و پول مشتریان خود بیشترین ارزش را قائل هستیم. بیمه کیفیت همیشه تمرکز اصلی ماست.

 

فرایند خشک کردن جعفری لوکس

تکه های جعفری خشک شده طعم ملایمی را به هر غذا می بخشد. زمان‌هایی وجود داشت که از تکه‌های جعفری صرفاً برای افزودن طعم فوری به مواد غذایی مختلف استفاده می‌شد، اما اکنون استفاده از برگ‌های خشک جعفری به سطح بالایی رسیده است. مردم به دلیل فواید ارگانیک و طبیعی که به سلامتی مرتبط است، تکه های ملایم جعفری را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه می کنند. به عنوان مثال، مشکلات افزایش وزن را کنترل می کند، استخوان ها را قوی می کند و به شما کمک می کند تا چالش های مراقبت از پوست را نیز حل کنید. مجموعه گیاه مارکت بهترین فرآیند خشک کردن را برای حفظ قوام رنگ و زیبایی هر وعده غذایی انجام می دهد. تخم مرغ آب پز، رشته فرنگی، غذاهای دریایی، ماکارونی یا سبزیجات، و تکه های جعفری ملایم به هر غذا حس آرامش بخشی می دهند. علاوه بر این، تکه‌های جعفری خشک گیاه مارکت با مواد و طعم‌های طبیعی غنی شده است که تجربه خرید مطمئنی را به شما می‌دهد.

 

درباره گیاه مارکت و تولیدکننده برتر جعفری خشک

گیاه مارکت در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و در تهران  قرار دارد. گیاه مارکت یک تولید کننده و توزیع کننده مواد غذایی است که بیش از 500 محصول غذایی لذیذ از جمله کشمش، سبزیجات خشک، ادویه جات و خشکبار را تولید می کند. این دلیش همچنین محصولات ارگانیک و تمام محصولات طبیعی تولید می کند. ما به شما امکان سفارش مستقیم از کارخانه را می دهیم!

مشاوره تلفنی