شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

توضیحات کامل پیرامون سبزیجات خشک فله

سبزیجات خشک  به عنوان ادویه‌های ایرانی و چاشنی‌های مخصوص، راز منحصربفرد و خوش‌ مزه بودن غذاهای ایرانی هستند. درآشپزی ایرانی سبزیجات خشک  به عنوانادویه جات جز اصلی غذاهای هر استان است. هر شهر ایران سبزیجات خشک  مخصوص بهخود را دارد که مکمل غذاهای منحصر به فرد آنهاست.

مراحل تهیه سبزیجات خشک صادراتی

سبزیجات خشک ما با دقت جمع آوری می شوند و سه تا چهارمرحله شست و شو داده می‌شوند، سبزیجات شسته شده و ضد عفونیشده سپس در دستگاه های پیشرفته و با جدید ترین متد دنیا خشک شده و همچنین در اندازه های مختلف سورت و آسیابمیشوند.سبزیجات خشک عمده صادراتی گیاه مارکت را می‌توان جهت مصرف در انواع اسنک ها و چیپس ها و سایر محصولات بستهبندی شده استفاده کرد.

سلامت معیار تولید سبزیجات خشک ماست.

جهت اطمینان از عدم وجود میکروب و ارگانیسم مضر فعال در سبزیجات خشک می‌توانید سبزیجات خشک فله را به ما بسپرید تا پس ازبسته بندی آنها در کامپوزیت ضد نورو رطوبت، سبزیجات خشک را به پرتودهی فرستاده تا از هر جهت سالم و جهت مصرف صنعتیآماده شوند.

ایران به عنوان برترین تولید کننده سبزی خشک فله

ایران یکی از مهمترین مراکز تنوع سبزیجات و صیفی جات است در ایران انواع میوه های تازه و سبزی های تازه یافت می‌شود به همینخاطر ایران به عنوان صادرکننده برتر محصولات کشاورزی شناخته شده است. سبزیجات بخصوص در حالت خشک شده بسیار جهتصادرات مورد توجه است.سبزی ها در هنگام خشک شدن با توجه به شرایط دستگاه و شست و شو در کیفیت های متفا‌وتی ارائه میشود.

انواع تولید سبزی خشک فله

در نحوه خشک کردن سبزیجات عمده هم می‌توان از مدل سنتی که با آفتاب کمک گرفته می‌شد و هم از روش های جدید که در دستگاههای پیشرفته سبزی خشک می‌شود بهره گرفت. البته سبزیجات خشک عمده را در دستگاه های کوچک خانگی هم می‌توان خشک کرد.مهم است که سبزیجاتی را که می خواهید خشک کنید در زمان مناسب برداشت کنید. سبزیجات را باید قبل از خشک کردن حتما بایدشست و شو داد.

اهمیت نگه داری سبزی خشک

اگر برای درست کردن تمام سبزیجات خشک فله مورد علاقه خود یک دسته از سبزیجات فله ای سفارش داده اید و اکنون به این فکر میکنید که چگونه سبزیجات  خود را نگهداری کنید، باید بدانید که بدون ذخیره سازی مناسب سبزیجات خشک فله شما، آنها می توانندمنقضی شوند، یعنی قدرت خود را از دست بدهند، یا حتی کپک بزنند پس نگهداری سبزیجات خشک بسیار مهم است.

روش های نگه داری سبزی خشک فله

روش نگه داری مورد علاقه ما این است که سبزیجات خشک  فله ای را در نایلون کارتن شده های دربسته قرار داده و آنها را در یک کمددر بسته و تاریک قرار دهیم. حتی میتوانید آن را  برای محافظت بیشتر  در برابر نور یا رطوبت در کامپوزیت های مخصوص جای دهید .

نور و سبزی خشک

سبزی خشک و نور با یکدیگر همخوانی ندارند. هنگامی که سبزیجات خشک شده در معرض نور بیش از حد قرار می گیرند، خیلیسریعتر قدرت خود را از دست می دهند. سبزیجات خشک خود را در یک شیشه تیره یا در حالت ایده آل، یک کمد یا گنجه ای که ممکناست به دفعات آن را باز نکنید، نگهداری کنید.

هوا و سبزی خشک فله

با کاهش قرار گرفتن در معرض اکسیژن در ظروف بدون هوا، قدرت سبزیجات خشک خود را حفظ می کنید. ظروف پلاستیکی با مهر و مومشل و کیسه های کاغذی تمایل به جریان هوای بیشتری دارند و بنابراین برای نگهداری طولانی مدت سبزیجات خشک باید از آنها اجتنابشود.

رطوبت و سبزیجات خشک فله

اجازه ندهید سبزیجات  شما خیس یا مرطوب شوند، زیرا این کار به سرعت رشد کپک ها را تشویق می کند. با نگه داشتن سبزیجاتخشک  فله ای خود در یک ظرف شیشه ای در بسته به راحتی می توان از این امر جلوگیری کرد. اگر سبزیجات خشک  خود را به صورتسنتی تولید میکنید ، قبل از ذخیره‌سازی، مطمئن شوید که سبزیجات  کاملاً خشک شده‌اند. همچنین سعی کنید از نگهداری سبزیجاتخود در مکان هایی با رطوبت بالا مانند حمام بخار پرهیز کنید.

دما و سبزیجات خشک فله

به طور کلی، دما هنگام نگهداری سبزیجات خشک در خانه نگرانی عمده ای نیست. اکثر سبزیجات خشک شده خوشحال می شوند کهبرای مدت طولانی در دمای اتاق یا کمی خنک تر نگهداری شوند. اطمینان حاصل کنید که سبزیجات خشک خود را از هر ناحیه ای کهممکن است قابل اشتعال باشد یا گرمای بیش از حد ساطع می کند دور نگه دارید، زیرا این امر می تواند به سبزیجات  شما نیز آسیببرساند.

دوری از هرگونه آلودگی

هر نوع روش نگهداری سبزیجات خشک  را که انتخاب می کنید، فراموش نکنید که ظرف خود را به درستی تمیز کرده و قبل از استفادهخشک کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که سبزیجات خشک خود را با یک ظرف کثیف آلوده کنید.

زمان نگه داری سبزی خشک

با در نظر گرفتن این ملاحظات عملی، از خلاقیت نترسید! سوراخ‌های کوچک سفارشی برای شیشه‌های سبزیجات خشک شما می‌تواندگزینه زیبایی باشد، همانطور که یک قفسه یا قفسه دارویی مشخص می‌شود. اکثر سبزیجات خشک فله ای که به درستی ذخیره شده اندبه مدت 12 ماه یا بیشتر تازه می مانند. فقط قبل از استفاده، سبزیجات خشک خود را به طور کامل بررسی کنید، و اگر هنوز عطر طبیعیگیاه را استشمام می کنید و هیچ کپکی نمی بینید، می توانید انتظار دریافت مزایای گیاهی را داشته باشید.

گیاه مارکت معتبرترین تولیدکننده سبزی خشک

جهت تهیه سبزیجات خشک با کیفیت صادراتی و مشاوره بیشتر در زمینه نحوه خشک کردن و نگه داری میتوانید همین حالا با گیاه مارکتتماسبگیرید و از مشاوره ما بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی