شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

معتبرترین تولیدکننده سبزیجات خشک

سبزیجات خشکی که بیشتر در آشپزی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند، شوید، نعناع، ​​جعفری، گشنیز، ریحان، پیازچه، شنبلیله وترخون هستند، در حالی که از مرزه،تره و پونه کوهی هر از گاهی ظاهر می شوند. استفاده از سبزیجات خشک شده هیچ ضرری ندارد،در واقع نعناع خشک و شوید خشک شده فوق العاده در آشپزخانه ایرانی رایج است. به طوریکه در تهیه انواع آش و سوپ و پلو از شویدخشک و نعنا خشک حتما استفاده می‌شود.

گیاه مارکت برترین فروشگاه سبزیجات خشک فله

طیف وسیعی از سبزیجات خشک در گیاه مارکت با دقت تهیه و آماده شده است تا همکاران و مشتریان عزیز سبزی جات خشک  وصیفیجات خشک شده مانند ریحان خشک ،نعناع خشک ، شوید خشک و سایر سبزیجات خشک فله با کیفیت لوکس را بتوانید به راحتیو آنلاین خرید کنید.

سبزیجات خشک

ریحان خشک فله صادراتی

ریحان خشک عطر و طعم ریحان تعادلی بین شیرین و خوش طعم است، همراه با رایحه هایی از نعنا، بادیان و فلفل به عنوان یک سبزیخشک معطر شناخته شده است.ریحان خشک شده به صورت برگ کامل، بلغور درشت و ریز و پودر شده در آشپزی ایتالیایی بعنوانتاپینگ انواع پیتذا و پاستا و سوپ و همچنین در تهیه انواع سس ها مصرف می‌شود.

شوید خشک فله صادراتی

شوید خشک دارای برگ‌های سبز پرپشت شوید یک سبزی خشک در آشپزی محبوب غذاهای مختلف در سراسر اروپا و آسیا است.شویدخشک یکی از گیاهان خوش طعمی است که در آشپزی ایرانی بسیار محبوب و مورد استفاده قرار می گیرد. شوید خشک به صورت پفکیو دسته کامل با به صورت برگ های شوید درشت و ریز و یا پودر شوید خشک در انواع پلو ها و غذا ها و حتی شیرینی پزی استفادهمیشود.

ترخون خشک صادراتی

ترخون خشک یکی از سبزیجات خشک محبوب ایرانیان است و به همین دلیل بازار گرمی در سبزی فروشی ها دارد. یکی از دلایلمحبوبیت ترخون خشک عطر این گیاه است که به جز پخت و پز کاربردهای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، برخی افراد از این سبزی درتولید ترشی استفاده می کنند تا عطر و بوی بهتری به محصول خود بدهند.

نعناع خشک فله صادراتی

نعناع طبع گرمی دارد به همین دلیل در غذاهای با طبع سرد مانند ماست یا دوغ کاربرد فراوانی دارد.به طور کلی نعناع خشک به دلیلعطر و طعم قوی به عنوان طعم دهنده یا معطر در بسیاری از محصولات استفاده می شود.نعناع خشک دارای درجه های کیفی متفاوتیاست. بهترین نوع آن فقط از برگ تشکیل شده است، برگ های آن بزرگتر از نوع دیگر است، خوب شسته شده و سپس خشک میشود.در ایران شهرهای مختلف انواع مختلفی از نعناع دارند که مشابه هم نیستند مانند نعناع خشک اصفهان، نعناع خشک شیراز،نعناع خشک قم و ….

جعفری خشک فله صادراتی

جعفری خشک را می توان در غذاهای آب پز و بر پایه گوشت آب پز استفاده کرد. همچنین می توانید از جعفری خشک برای تهیهسبزیجات در فر استفاده کنید. جعفری خرد شده کمی خشک شده باغ لذیذ شما را فراتر از تزیین سنتی به طعم دهند وعده های غذاییبا طعم گیاهی کلاسیک خود می برد.

گشنیز خشک فله

گشنیز خشک بسیار محبوب است، در انواع آشپزی ایرانی و آسیایی بسیار مورد استفاده است . در تهیه انواع سوپ ها و غذاهای نیمهآماده از گشنیز خشک بصورت بلغور درشت و ریز و پودر گشنیز خشک استفاده می‌شود. گشنیز خشک دارای عطر قوی نیست ولی طعمبینظیر گشنیز خشک قابل چشم پوشی نمیباشد.

کیفیت های مختلف سبزی خشک

سبزیجات خشک فله از نظر کیفی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود که طبیعتاً دارای تفاوت قیمت هستند، اگرچه این تفاوت قیمت درخرید جزئی ناچیز است، در خرید عمده تفاوت قیمت زیادی ایجاد می‌کند، اما به طور کلی قیمت سبزی خشک به عوامل مختلفی بستگیدارد. از جمله تازگی محصول، روش آبگیری، میزان ساقه ویکی دیگر از مواردی که در قیمت ترخون خشک تاثیر می گذارد تعداد برگها و خلوص آن است.

سبزیجات خشک ارگانیک

سبزیجات خشک  و صیفی جات خشک طبیعی ما کیفیت بالااما قیمت پایینی دارند، به خصوص زمانی که شما به صورت عمده خریداریمی کنید. بسیاری از محصولات ما دارای گواهی بهداشت هستند. این بدین معنی می‌باشد که سبزیجات ما بدقت در چندین مرحله شستهشو داده می‌شود و توسط سبزیجات دستگاه خشک می‌شود. بعد از خشک شده توسط دستگاه امکان سورت و همچنین آسیاب سبزی دراندازه و مدل دلخواه شما می‌باشد.

گیاه مارکت معتبرترین فروشنده سبزیجات خشک

اگر خریدار عمده سبزیجات خشک فله شامل شوید خشک پفکی، شوید برگ خالص، نعناع خشک فله ، جعفری خشک پرتودهی شده،ریحان خشک بلغور و سایر سبزیجات خشک درجه یک هستید همین حالا با گیاه مارکت تماس بگیرید تا از مشاوره ما بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی