شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

اهمیت خریدسبزی خشک صادراتی با کیفیت

بسیاری از ما دوست داریم ازسبزیجات خشک در آشپزی ایرانی استفاده کنیم و سبزیجات  خشک خود را مانند گشنیز، جعفری ، شویدو نعناع را میتوانید از فروشندگان معتبر مانند گیاه مارکت تامین کنید. سبزی و صیفی جات خشک ما کیفیت بالایی دارند اما قیمتپایینی دارند، به خصوص زمانی که شما به صورت تناژخریداری می کنید.

بهترین تولید کنندگان سبزی خشک فله

البته، خشک کردن سبزیجات  خودمان بهترین راه ممکنبرای تهیه سبزیجات خشک است. اما دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است نتوانیمهمه سبزیجات خشک خود را تهیه کنیم، و این زمانی است که ما به عرضه کنندگان سبزیجات فله روی می آوریم.

بالاترین کیفیت سبزی خشک فله

با این حال، وقتی نوبت به ساخت سبزیجات خشک می‌رسد، مهم‌تر از همیشه این است که سبزیجات خشک  که ما تهیه می‌کنیم با کیفیتبالا و به‌صورت ارگانیک و شسته شده و توسط کارشناسانی که می‌دانند چگونه به بهترین شکل سبزیجات خشک را تولید کنند، تهیهشوند. گیاه مارکت معتبرترین تولیدکننده سبزیجات خشک دستگاه خشک عمده می‌باشد.

گیاهمارکت برترین تولید کننده سبزی خشک فله

گیاه مارکت سبزیجات خشک با کیفیت صادراتی  از سبزیجات  با کیفیت بالا که به روش های جدید  رشد، خشک و سورت می شوند. همهآنها تعهد خود را به کیفیت برتر نشان می دهند، چه در حال تولید سبزیجات  خشک خود باشند و چه در ایجاد روابط طولانی مدت بامشتریو چه پس از فروش . علاوه بر این، گیاه مارکت از طریق سیاست‌های شرکتی نوآورانه برای افرادی که برای آن کار می‌کنند ارزشقائل هستند. و برای مشتریان خود نیز ارزش قائل هستند و به هر سوالی به سرعت از طریق تلفن، ایمیل یا واتساپ پاسخ می دهد.

بالاترین تنوع سبزی خشک فله

گیاه مارکت که متعلق به چندین عضو فعال تعاونی خود است، یک خط کامل از سبزیجات خشک طبیعی و ارگانیک، از جمله شوید خشک،نعناع خشک،گشنیز خشک، جعفری خشک، ترخون خشک، مرزه خشک، قرمه سبزی خشک ، علاوه بر سبزیجات خشک وادویه هایآشپزی، صیفی جات خشک و میوه خشک  و غیره را ارائه می دهد. هدف گیاه مارکت ارائه سبزیجات خشک ارگانیک و طبیعی با بالاترینکیفیت به مشتریان خود و در عین حال حمایت و ترویج مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی است.

اولین تولید کننده سبزی خشک فله

گیاه مارکت یکی از اولین تامین کنندگانی بود که فعالانه از محصولات سبزیجات خشک  و صیفی جات خشک صادراتی حمایت کرد واولین سبزیجات خشک خود را در سال۱۳۸۶ تولید کرد و به اولین تولید کننده سبزیجات و صیفی جات خشک لوکس در ایران با فرآوریپیشرفته  تایید شده تبدیل شد.

برنامه جامع تولید سبزی خشک

گیاه مارکت همچنین قیمت های منصفانه ای را به خریداران سبزی خشک فله  ارائه می دهد و در صورت امکان مستقیماً با مشتریانسبزی خشک سروکار دارد. برنامه جامع تولید سبزی خشک درجه یک ، تولید پایدار سبزی خشک با کیفیت  را ترویج می‌کند ومشارکت‌هایی را ایجاد می‌کند که بر اساس احترام متقابل به مشتریان سبزیجات خشک  با کیفیت و اصول اجتماعی و زیست‌محیطیسالم است.

اهمیت بهداشت در تولید سبزی خشک

گیاه مارکت با بیش از ۶ سال، تجربه در زمینه تولید سبزیجات خشک و صیفی جات خشک صادراتی  تایید شده است. کشاورزانگیاهمارکت سبزیجات  خود را که متناسب با شرایط محیطی عالی رشد می‌کنند، تهیه  می‌کند، خاک را با مواد مغذی ارگانیک تغذیهمی‌کند و سبزیجات تازه را در اوج سلامتی برداشت می‌کند. برای تولید سبزیجات خشک صادراتی الزامات کیفی سخت‌گیرانه آن را درکمی‌کنند، روی می‌آورد.

گیاه مارکت دوستدار محیط زیست

گیاه مارکت مراقب خوبی برای زمین است. در گیاه مارکت تولید سبزیجات خشک صادراتی  به معنای همکاری با قدرت تجدید و حفظطبیعی زمین است. این شرکت برای ایجاد خاک و حفاظت از حوزه آبخیز خود تلاش می کند. برنامه دقیق بازیافت/استفاده مجدد آنشامل همه چیز است، از بازیافت کیسه هایی که سبزیجات در آنها دریافت می شود و کمپوست کردن حوله های کاغذی سازگار با زمینتا خرید و تطبیق تجهیزات استفاده شده برای کشاورزی و استفاده مجدد از جعبه های مقوایی برای ارسال سفارشات استفاده می‌شود.

سبزی خشک صادراتی را فقط از گیاه مارکت بخواهید

جهت سفارش بهترین نوع سبزیجات و صیفی جات خشک فله صادراتی از تولید کنندگان برتر سبزی خشک ایرانی جهت صادرات در بسته بندی های کامپوزیت یا کارتن و اطلاع از جزییاتبیشتر و مشاوره همین حالا باگیاه مارکت تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی