شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

جعفری خشک فله درجه یک گیاه مارکت

جعفری خشک، سبزی روشن و با طراوت است. این سبزی  از خانواده شامل سبزیجات و ادویه جات مانند شوید، رازیانه، زیره، گشنیز  است. جعفری را با نام های پرک جعفری، جعفری خشک، برگ جعفری خشک و ادویه جعفری نیز می شناسند. جعفری به صورت برگخالص درشت ، بلغور درشت و ریز جعفری خشک، گرانول جعفری خشک و پودر جعفری از مجموعه گیاه مارکت برای خریداران جعفریخشک در دسترس است.

جعفری خشک بهترین جایگزین جعفری تازه

طبق تحقیقات اخیر دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که جعفری خشک ممکن است آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به جعفری تازه داشتهباشد. در واقع، یک مطالعه نشان داد که سبزیجات خشک شده چندین برابر بیشتر از همتای تازه خود آنتی اکسیدان دارد. آنتیاکسیدان  که اغلب به‌عنوان یکی از قوی‌ترین مبارزه‌کننده با بیماری‌ها شناخته می‌شود، در جعفری خشک که ارزش غذایی زیادی دارد وفواید بالقوه زیادی برای سلامتی دارد. به وفور یافت می‌شود

جعفری خشک و فواید فراوان برای سلامتی

جعفری خشک برای درمان بیماری هایی مانند فشار خون بالا، آلرژی ها و بیماری های التهابی استفاده میشود. جعفری خشک شده  سرشار از بسیاری از ویتامین ها، به ویژه ویتامین K است که برای خون و سلامت استخوان ها مورد نیاز است.جعفری همچنین منبعخوبی از ویتامین های A و C می‌باشد.

جعفری خشک فله

جعفری خشک عمده در آشپزی

جعفری خشک با طعم ملایم و تلخی دارد که به خوبی با بسیاری از دستور العمل های آشپزی جفت می شود. جعفری خشک شده ریزخرد شده اضافه شده به کره می تواند یک سس عالی برای پاستا باشد. شما همچنین می توانید جعفری خشک خرد شده را به شکلکوفته بپزید تا مکمل سبزیجات معطر خشک دیگرمثل مرزه خشک و ترخون خشک باشد. از ساقه‌های جعفری خشک می‌توان هنگام تهیهآبگوشت استفاده کرد.

ماندگاری بالای جعفری خشک صادراتی

سبزیجات  خشک شده مانند ریحان، جعفری و پونه کوهی 2 تا 3 سال ماندگاری دارند. اگر آنها خشک شده و به شکل طبیعی و کاملخود نگهداری شوند، باید کمی بیشتر، حدود 3-4 سال باقی بمانند. سبزی جعفری اگر با دقت فراوان و دستگاه های پیشرفته پاک وخشکسورت شود و پس از پرتودهی عاری از هرگونه میکروب و خاک باشد دارای ماندگاری بسیار بالا بوده همچنین جهت حفظ کیفیتجعفری خشک میبایست جعفری خشک را دور از نور و رطوبت در بسته بندی مناسب قرار دهید.

میزان مصرف مناسب جعفری خشک

جعفری در صورت مصرف با رعایت حد اعتدال به عنوان سبزی خشک برای اکثر بزرگسالان احتمالاً ایمن است. در برخی افراد، جعفریمی تواند باعث واکنش های پوستی آلرژیک شود. اما مصرف مقادیر بسیار زیاد جعفری احتمالاً ناامن است و می تواند عوارض جانبیدیگری مانند کم خونی و مشکلات کبدی یا کلیوی ایجاد کند.

جعفری خشک لوکس

جعفری خشک به عنوان چاشنی زینتی

جعفری بیشتر به عنوان چاشنی زینتی شناخته می شود که می تواند حتی ساده ترین ظروف را نیز جذاب و دل انگیز  جلوه دهد. جعفریخشک با توجه به رنگ سبز بسیار خوش رنگی که حتی پس از خشک شدن میز حفظ می‌شود را می‌توان بر روی انواع سوپ ها، پاستا،پیتذا، همچنین تزیین مرغ بریان و استیک استفاده کرد. هارمونی سبزی تیره رنگ جعفری خشک برروی رنگ نارنجی و زرد انواع سوپ هاو سس ها دل هر شخص پراشتها را میبرد.

جعفری خشک به عنوان و عطر بینظیر غذا

جعفری خشک در بسیاری از غذاها بسیار استفاده می شود. دارای رایحه معطر قوی و طعمی شیرین و تا حدودی تند است. جعفریخشک ما در ایران رشد می کند و می تواند به راحتی به رژیم غذایی شما اضافه شود.از جعفری خشک فله گیاه مارکت در تهیه انواعچیپس ها و اسنک ها نیز استفاده می‌شود. جعفری خشک مخصوص چیپس و اسنک گیاه مارکت کاملا بهداشتی و خوش‌تره می‌باشد.

جعفری خشک را به مقدار بالا یا عمده بخرید

انتخاب گیاه مارکت به عنوان برترین تولید کننده سبزی خشک فله جهت عمده فروشی برای مشتریان جعفری خشک اولین گزینه می‌باشدزیرا جعفری خشک شده در فروشگاه ما به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب برای تحویل یا جمع آوری موجود است.

انواع بسته بندی جعفری خشک فله

جعفری خشک گیاه مارکت به علت آنکه طرفرداران فراوانی دارد در انواع بسته بندی فله و صادراتی قابل ارائه این . جعفری خشک بستهبندی شده از کیسه های یک تا ده کیلوگرم و با کارتن های پنج یا ده کیلویی و حتی کامپوزیت ۱۰ کیلویی میتواند به دست شما می رسد. سبزی خشک جعفری فله  در  گیاهمارکت بهترین مکان برای خرید جعفری خشک به صورت عمده در ایران است.

مشاوره تلفنی