شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

نکات مهم در خرید شوید خشک فله

سبزی خشک

شوید خشک سبزی خشک شده از گیاهی به نام شوید است که بومی اروپا و آسیاست. شوید خشک از خشک کردن برگ ها، ساقه ها وگل های شوید خشک تهیه می شود. این فرآیند رطوبت را از گیاه خارج می کند که حمل و نقل و نگهداری آن را آسان تر می کند.شویدخشک شده در سایزهای مختلف از جمله دسته کامل، برگ خالص، بلغور درشت و ریزو پودر آسیاب می‌شود.

شوید خشکمصارف خانگی و‌صنعتی

شوید خشک از قدیم در آشپزخانه ها و شربت ها یکی از مواد اصلی بوده است.شوید خشک در ابتدا به عنوان ادویه ترشی و سالاداستفاده می شد، اما امروزه به عنوان یک ماده در بسیاری از غذاهای مختلف نیز استفاده می شود. ترکیب شوید و برنج در تهیه انواعپلو هاو‌چلو ها بسیار عطر و طعم قوی به شوید می دهد. همچنین امروزه از شوید در انواع تن ماهی ها و کنسروها و سس ها استفادهمی‌شود.

فواید زیاد شوید خشک برای سلامتی

شوید خشک دارای فواید زیادی برای سلامتی از جمله فعالیت آنتی اکسیدانی، خواص ضد باکتریایی و اثرات ضد التهابی است.آنتیاکسیدان های موجود در شوید خشک رادیکال های آزاد را در بدن ما کاهش می دهند که می تواند جلوگیری از  بیماری های جدی مانندسرطان و بیماری های قلبی شود.تحقیقاتنشان داده شده است که شوید التهاب درد و التهاب ناشی از آرتریت و سایر بیماری ها راتسکین می دهند.

طعم فوق العاده شوید خشک

اگر تا به حال شوید خشک را امتحان نکرده اید، ممکن است ندانید چه انتظاری دارید.بسیاری از مردم فکر می کنند که شوید خشک طعمشیرین بیان دارد زیرا طعم های مشابهی دارد.بااین حال، شوید خشک طعم شیرین شیرین بیان را ندارد، اما همچنان طعم دلپذیریدارد.توجه به این نکته مهم است که شوید خشک شده در طعم آن خیلی قوی نیست.اگر طعم های قوی تر را ترجیح می دهید، همیشه میتوانید ادویه های بیشتری اضافه کنید.

شویدخشک شده و بافت خیلی خاص آن

شوید خشک نیز مانند شوید تازه ترد و ترد است.شوید با خشک شدن، گیاه بیشتر رطوبت خود را از دست می دهد که باعث شکنندگی و شکستگی گیاه می شود.می توانید آن را بین انگشتانخود له کنید یا با چاقو ریز خرد کنید. شوید خشک شده در گیاه مارکت توسط دستگاه های فوق پیشرفته خشک می‌شود و سپس سورتمی‌شود. از آنجا که کیفیت سبزی تازه جهت خشک کردن شوید نیز برای گیاه مارکت بسیار مهم است. بنابراین شوید خشک شده فله گیاهمارکت دارای بافت بسیار ترد و تازه و لطیف است.

سبزی خشک
سبزی خشک

شوید خشک فله را چگونه نگهداری کنید

شوید خشک را بهتر است در ظروف در بسته نگهداری کنید.آن را دور از نور خورشید و گرما و رطوبت نگهداری کنید و از نگهداری آن درنزدیکی مواد شیمیایی و عطر خودداری کنید.حتما روی ظرف را با نام گیاه و تاریخ آن بنویسید.همانطور که تمام سبزیجات خشک تا دوسال ماندگاری دارند شوید خشک فله هم در شرایط مناسب نگه داری تا دو سال به بالا کیفیت و عطر و طعم خود را حفظ می‌کند.

بسته بندی شوید خشک فله صادراتی

شوید خشک را بسته به نوع آن در بسته بندی های متفاوتی قرار می‌دهند . به طور مثال شوید پفکی را که به صورت دسته ای درشتاست در کارتن های ۵ الی ۱۰ کیلویی قرار می‌دهندتا شکل آن حفظ شود و از پودر شدن آن جلوگیری شود. شوید بلغور شده معمولادرصد ساقه کمتر و معمولا هیچ شاخه یا چوب خشکی با خود همراه ندارد بنابراین در بسته بندی آن خطر خورد شدن نیست و می‌توانشوید خشک بلغور ریز و درشت را در نایلون و یا کامپوزیت های ۱۰ کیلویی بسته بندی کرد.

گیاه مارکت برترین تولید کننده سبزی خشک

ما یک تولید کننده سبزی خشک  شوید هستیم، تولید شوید خشک فله، تولید کننده شوید خشک پفکی و برگ شوید خشک طبیعی 100٪خالص، بلغور درشت و ریز شوید خشک و پودر شوید. شوید خشک فله گیاه مارکت در انواع بسته بندی فله جهت صادراتی از کامپوزیتو کارتن و همچنین با قابلیت ارائه شوید خشک پرتودهی شده در خدمت مشتریان شوید خشک هستیم.

شوید خشک را به مقدار بالا یا عمده بخرید

انتخاب گیاه مارکت به عنوان برترین تولید کننده سبزی خشک فله جهت عمده فروشی برای مشتریان شوید خشک اولین گزینه می‌باشدزیرا شوید خشک شده در فروشگاه ما به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب برای تحویل یا جمع آوری موجود است.

انواع بسته بندی شوید خشک فله

شوید خشک گیاه مارکت به علت آنکه طرفداران فراوانی دارد در انواع بسته بندی فله و صادراتی قابل ارائه این . شوید خشک بستهبندی شده از کیسه های یک تا ده کیلوگرم و با کارتن های پنج یا ده کیلویی و حتی کامپوزیت ۱۰ کیلویی میتواند به دست شما می رسد. سبزی خشک شوید فله  در  گیاهمارکت بهترین مکان برای خرید شوید خشک به صورت عمده در ایران است.

مشاوره تلفنی