شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

کشمش سبز کاشمرجهت صادرات

کشمش از خشک کردن انگور، چه در آفتاب و چه در خشک کن به دست می آید که در نهایت انگور را طلایی، سبز یا قهوه ای می کند. طعم کشمش به طور طبیعی شیرین است. کشمش گیاه مارکت در معتبرترین آزمایشگاه های دنیا آزمایش می شود.

تفاوت کشمش طلایی و تیزابی

کشمش طلایی و سلطانی از یک انگور تولید می شود و تنها تفاوت آن در نحوه خشک شدن آن است. کشمش سلطانا به طور طبیعیخشک می شود در حالی که کشمش طلایی با فرایندی خاص پردازش می شود. کشمش گیاه مارکت دارای بالاترین کیفیت می باشد.

فواید کشمش

1- کشمش پر انرژی، کم چرب و کم سدیم است.

2- خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از تخریب سلولی جلوگیری می کند.

3- از پوکی استخوان جلوگیری می کند

4- منبع خوبی از ویتامین D و استروژن است.

5- کشمش برای سلامت دندان و لثه بسیار مفید است.

6- عناصر و ویتامین هایی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین های گروه B در کشمش وجود دارد.

کشمش سبز ایرانی

کشمش سبز ایرانی یک افزودنی عالی به ترکیب میان وعده شماست. اینها در پای، کلوچه، کلوچه، کیک، گرانولا، غلات و خیلی چیزهایدیگر عالی هستند.از دیگر کاربردهای این ماده می توان به پلوهایی مانند برنج شیرین ایرانی یا شیرین پلو اشاره کشمش سبز رنگییکنواخت دارد و ممکن است سبز یا سبز روشن باشد. کشمش سبز کاشمر طعم آن طبیعی است و در کاشمر می روید. کشمش کاشمربه دلیل کیفیت، رنگ و طعم بالا در سطح بالایی قرار دارد.

خواص کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز دارای سطوح بالایی از کاتچین است که آنتی اکسیدان پلی فنول در خون است. ماده فعال، کاتچین، با مزایای سلامتیمختلفی از جمله حفظ سلامت قلب و عروق، کاهش خطر سرطان و کاهش وزن مرتبط است.

تولید کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز از انگور سبز تهیه می شود و کمی متراکم و جویدنی است و مانند کشمش تازه ترش کمی دارد. در بیشتر موارد، تهیهکشمش سبز شامل خشک کردن انگور در سایه در شرایط محیطی با هوای خوب اما تاریک است.

خصوصیات کشمش سبزکاشمر

کشمش سبز کاشمری شکل کم‌آبی از انگور کاشمری است که رنگ سبز و ظاهری بلند دارد.طول هر کشمش حدود 2-3 سانتی متراست. کاشمر یکی از شهرهای استان خراسان است. انگور انتخاب شده برای این نوع کشمش یکی از معتبرترین منشاهای انگور منطقهخلیج فارس است. انگورکاشمری  را پس از برداشت کاملاً با روغن نباتی پوشانده و سپس در سایه ای که دارای تهویه هوای مناسبباشد قرار دهید تا خشک شود.

طعم خاص کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز کاشمری در بین بسیاری از دوستداران کشمش به دلیل تجربه چنین طعم ترش و شیرین بی نظیری معروف است.هرچه رنگکشمشی بلند کشمری به قهوه‌ای روشن‌تر و طلایی متمایل شود نشان‌دهنده استفاده بیشتر از دی اکسید گوگرد در دوره تولیداست.کشمش بلند سبز کاشمری رنگ سبز نامشخص و طعم طبیعی دارد.

طرفداران کشمش

کشمش که بیشتر به عنوانریزینشناخته می شود، اساساً انگور خشک است. در بریتانیا، ایرلند، نیوزیلند و استرالیا، کلمه کشمشبرای انگورهای بزرگ تیره رنگ به کار می رود، که سلطانا یک انگور خشک طلایی رنگ و مویز یک سیاه و سفید کوچک خشک است. انگوربی دانه کورنت. کشمش سبز آبدار و لطیف است. این نگین های آغشته به آفتاب منبع خوبی از قندهای طبیعی، آهن و ویتامین های گروهB هستند. کشمش با ظاهر کهنه و بافت خشک بسیار ساده و ناخوشایند به نظر می رسد، اما یکی از سالم ترین های طبیعت است. کشمش حاوی فیبرهایی است که در حضور آب شروع به متورم شدن می کنند.

صادرات کشمش به سراسر جهان

گیاه مارکت مقدار زیادی از این کشمش های سبز خشک که از ایران و خارج از کشور ایران می آیند را به مشتریان خود ارائه می دهد. کشمش سبز کاشمری و مرغوب ایران از دهه‌های گذشته تاکنون یک کالای پرفروش بوده است. به دلیل کاربرد همه کاره، کشمش سبزخشک تقریباً در هر خانواده ایرانی و خارجی استفاده می شود.

استفاده و مزایای کشمش سبز

کشمش سبز کاشمری در مقایسه با سایر انواع کشمش کاربرد صنعتی محدودی دارد.کشمش بلند سبز سرشار از ویتامین ها، موادمعدنی و انرژی است.انرژی موجود در یک تکه کشمش کشمری بلند سبز تقریباً حدود 5 کالری است.کشمش سرشار از منابع ارزشمندپتاسیم، کلسیم و مس است.همچنین مواد معدنی و مغذی موجود در کشمش سبز کاشمری برای مراقبت از دندان و دهان مفید است.

کشمش جایگزین شکر

کشمش بلند کاشمری می تواند جایگزین مناسبی برای همه قندها و شیرینی ها باشد.معمولا شکر 10 عدد کشمش برابر با 1 عدد حبهقند است.این ماده مغذی را می توان به عنوان یک میان وعده یا در ترکیب با سایر مواد مغذی استفاده کرد.به جای حبه های قندیا شکر باچای و قهوه استفاده کنید.برای یک میان وعده سالم و خوشمزه با سایر میوه های خشک ایرانی مانند انجیر وحشی، توت ارگانیک، زرشکیا پسته خلال شده مخلوط کنید.

تقاضای بالا برای کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز به کشمش سبز کاشمری (کشمیری) نیز معروف است. همانطور که از نامش مشخص است رنگ این کشمش سبزاست.تقاضای این نوع کشمش بسیار زیاد است. کشمش بلند سبز طیف وسیعی از استفاده دارد.

مصارف کشمش سبز کاشمر

مشتریان از این نوع کشمش برای مصارف زیر استفاده می کنند:مصارف صنعتی، قنادی، نانوایی، شیرینی پزی، اسنک و پاور بار،مخلوط کردن با سایر آجیل ها

جهت اطلاع از جزییات و سفارش خرید کشمش سبز کاشمر از گیاه مارکت همین امروز با ما تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی