شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

اطلاعات پیرامون کشمش طلایی جهت صادرات

خرید کشمش

کشمش انگوری است که خشک شده است. آنها را می توان از طیف گسترده ای از انواع انگور تهیه کرد و انگورهای مختلف طعم و بافت متفاوتی را در کشمش ایجاد می کنند. کشمش هایی که با روش های مختلف خشک کردن یا انواع مختلف انگور تهیه می شوندممکن است نام های مختلفی داشته باشند. کشمش در بسیاری از مناطق جهان تولید می شود و ممکن است به صورت خام مصرف شود یا در آشپزی، پخت وپزودم کردن استفاده شود .

پیشینه کلمه کشمش

قدمت کلمه “کشمش” به انگلیسی میانه برمی‌گردد وواژه‌ای قرضی از فرانسوی قدیم است. در فرانسوی مدرن، کشمش به معنای”انگور” است، در حالی که انگور خشک شده، کشمش ثانیه یا “انگور خشک” است. کلمه فرانسوی قدیم نیز به نوبه خود از کلمه لاتینracemus”یک خوشه انگور” ایجاد شده است.

مقایسه فواید انگور و کشمش جهت صادرات

کشمش هضم ما را کاهش می دهد و مشکلات معده را کاهش می دهد. کشمش همچنین حاوی اسید تارتاریک است. تحقیقات نشان میدهد که این پروتئین ممکن است خواص ضد التهابی داشته باشد وعملکرد روده را بهبود بخشد. کشمش در مقایسه با انگور تقریباً سه برابر ظرفیت آنتی اکسیدانی دارد. انگور بیشتر از کشمش ویتامین دارد. انگور سرشار از ویتامین K، E، C، B1 و B2 است که بهمقدارکمتری در کشمش وجود دارد.

کشمش طلایی جهت صادرات

“کشمش طلایی” به طور کلی در دستگاه‌های آب‌گیری با دما ورطوبت کنترل‌شده خشک می‌شود که به آنها اجازه می‌دهد رنگ روشن‌تر ورطوبت بیشتری را حفظ کنند. آنها اغلب پس از خشک شدن با دی اکسید گوگرد درمان می شوند.کشمش طلایی که به عنوان گلد نیز شناخته می شود، سالم ترین کشمش است. سرشار از فیبر، آهن، پتاسیم، فلاونوئیدها و سایرمواد معدنی ضروری است که برای سلامتی ما مفید هستند.

محبوبیت کشمش طلایی

در ایالات متحده، سلطان ها را به عنوان “کشمش طلایی” یا “کشمش سلطانی” می نامند. این انگورها با یک ماده نگهدارنده به نام دیاکسید گوگرد درمان می شوند تا رنگ روشن تر انگور را حفظ کنند. سلطان‌ها معمولاً کوچک‌تر از کشمش هستند و از کشمش و مویزشیرین‌تر، آب‌میوه‌تر و روشن‌تر هستند.کشمش سیاه کشمشی کوچک گاهی بدون دانه است که بسیار تیره تر است و طعمی ترش و تند دارد. معمولاً به آنهامویز می گویند.کشمش مسقطی در مقایسه با انواع دیگر بزرگ است وهمچنین شیرین تر است.

کشمش و بیشترین صادرات

طبق تحقیقات اخیرایران وامریکا وترکیه اینها 3 کشور برتر با بیشترین تولید کشمشدر سال 2021-2022 هستند. 1 ترکیه با 353167 تن، 2 آمریکا با 332760 تن و ایران با 122595 تن, ایران با صادرات بیش از 150 هزار تن (27 درصد مصرف جهانی) کشمش به ارزشسالانه 250 میلیون دلار، سومین صادرکننده کشمش در جهان است.

کشمش یک ابر غذای صادراتی

یکی از این ابرغذاها کشمش معروف به کشمش است که در مورد مواد مغذی بسیار زیاد و بیشتر است! کشمش اساساً انگور خشک است که حاوی چندین ماده مغذی مانند ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، فیتونوترینت ها، پلی فنول ها و چندین رژیم غذایی دیگر است.

فواید کشمش در غذای روزانه

آنها را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید تا بیشترین فواید را از انگور چروکیده به دست آورید. کشمش سرشار از آهن است،بنابراین با تامین میزان توصیه شده روزانه این ماده معدنی، به درمان کم خونی کمک می کند. مصرف سالم کشمش با رژیم غذایی روزانهمی تواند شما را از کمبود آهن نجات دهد.

فواید غذایی کشمش

مصرف کشمش خیس شده صبح زود و با معده خالی بسیار توصیه می شود. بهترین کیفیت کشمش موجود در هند از انواع مختلف انگورخشک تهیه می شود. کشمش سرشار از آهن، مس و ویتامین B کمپلکس است.خوردن منظم کشمش ممکن است به حفظ سلامت بدن و جلوگیری از برخی اختلالات کمک کند. با این حال، خوردن کشمش در حد اعتدال ضروری است، زیرا قند و کالری بالایی دارد، که ممکن است عامل مهمی برای افراد باشد که در صورت تلاش برای کاهش وزن به آن توجه کنند.

خرید کشمش

دیگر فواید کشمش

مواد معدنی و ویتامین های ناخواسته در آب حل می شوند و فقط مواد مغذی مورد نیاز را برای جذب سریع بدن حفظ می کنند. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که مصرف کشمش خیس شده در طول شب باعث افزایش سطح اکسید نیتریک در بدن می شود که جذب مواد غذایی را افزایش می دهد.نوشیدن آب کشمش به شما کمک می کند تا تمام سموم مضر را از بدن خود دفع کنید. این نوشیدنی فرآیند بیوشیمیایی کبد را بهبود می بخشد و به شما در پاکسازی خون کمک می کند. به راحتی کبد شما را سم زدایی می کند.

مشاوره تلفنی