شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

بسته بندی جهانی پسند برای زعفران نگین صادراتی

زعفران نگین صادراتی

بشر با پی بردن به اهمیت حفظ سلامتی خود به ماهیت نگهداری از مواد غذایی پی برده است. و همواره اقدام به بسته بندی محصولات غذایی خود نموده تا در صورت لزوم از آن استفاده کند. صنعت بسته بندی مواد غذایی پیشینه ایی ۵ هزار ساله دارد.

کشف سندهایی مبنی بر استفاده انسان از چوب و شیشه به منظور سهولت در نگهداری و حمل مواد غذایی از نخستین اقدامات هوشمندانه بشر است. باستان شناسان بسته بندی های شیشه ایی را در مصر یافته اند. که قدمتی هزار و پانصد ساله دارد که مصریان باستان از آن برای حمل و نگهداری مواد غذایی خود استفاده می کرده اند. /زعفران نگین صادراتی

با گسترش روز افزون ماهیت یک بسته بندی خوب برای بشر به منظور حفظ و ماندگاری مواد غذایی با ارزش خود بخصوص داروهای گیاهی و ادویه جات که از بخش های خشک شده گیاهان به دست می آمدند. دست به ابتکارات هوشمندانه ایی زده است.

ادویه جات و الزامات حفاظت از دو عامل تخریب کیفیت “رطوبت و نور مستقیم”

 برخی محصولات شرایط خاص نگهداری خود را دارند. که بشر همواره شرایط نگهداری آن را سنجیده و اقدام به طراحی ظروف خاص با توجه به شرایط ویژه هر محصول داشته است. امروزه صنعت بسته بندی مواد غذایی علاوه بر دقت در حفظ ماندگاری و اصول بهداشتی محصول توجه خاصی به جذابیت های بصری جهت جذب مشتری دارد.

صنایع بسته بندی مواد غذایی برابر علایق فرهنگی هر ملت حرفه ایی تخصصی است. که حاصل آمیختن هنر و صنعت می باشد. کشور عزیزمان ایران با تولیدات متنوع صادراتی و توجه خاص صاحبان صنعت به امر بسته بندی محصولاتی با ارزش و با کیفیت خود پتانسیل بالایی جهت حضور در بازار های جهانی دارد. که ما قصد داریم در ادامه معرفی محصولی با کیفیت با عنوان زعفران نگین صادراتی ایران و بررسی بسته بندی مرغوب آن جهت عرضه در بازار های جهانی بپردازیم.

زعفران نگین صادراتی
زعفران نگین صادراتی

الزامات بسته بندی زعفران نگین صادراتی:

ابتدا لازم است ذکر کنیم که زعفران به عنوان گرانبها ترین ادویه جهان شناخته می شود. و برای شناختن یک بسته بندی مرغوب برای زعفران نگین صادراتی ابتدا می بایست. عواملی که بر کیفیت آن تاثیر گذار هستند آشنایت داشته باشیم. رطوبت یکی از عوامل از دست دادن عطر و طعم زعفران به واسطه ایجاد فرایند اکسیداسیون در آن می شود رطوبت بالای ۶۰ درصد عامل تکثیر انواع باکتری ها و میکروب ها بوده و تهدید جدی برای سلامت مصرف کننده است. تغییر رنگ زعفران بر اثر تابش نور مستقیم خورشید که باعث از بین رفتن رنگدانه های طبیعی آن می شود. تهدیدی دیگر برای کیفیت محصول است. انتخاب نوع بسته بندی برای  زعفران نگین صادراتی می بایست. با در نظر داشتن این عوامل در کل سیر مراحل بسته بندی، حمل و نقل و توزیع محصول مد نظر قرار گیرد.

زعفران نگین صادراتی

استانداردهای بازارهای جهانی برای عرضه محصول:

برای یک صادرات موفق همواره می بایست به استاندارد های جهانی در بسته بندی محصول جهت حفظ سلامت و تازگی آن توجه ویژه کرد. یک بسته بندی جذاب با طراحی هنرمندانه باعث ترغیب مشتری در تصمیم گیری برای خریدن محصول را فراهم می کند. زعفران نگین صادراتی محصولی است. فرآوری شده از کلاله های سرخ زعفران ایرانی که برای یک طراحی موفق در بسته بندی می بایست. علاوه بر توجه داشتن به جذابیت طراحی آن توجه داشت که محصول موجود در آن قابل رویت برای مشتری باشد. زعفران محصولی است. که به شیوه های دستی و یا اتوماتیک توسط دستگاه های هوشمند بسته بندی می شود. بسته بندی اتوماتیک با توجه به رعایت حرفه ایی بهداشت محیط و بدون دخالت انسان. نحوه بسته بندی قابل اعتماد تری برای مشتری می باشد.

زعفران نگین صادراتی
زعفران نگین صادراتی

بسته بندی پسندیده برای زعفران نگین صادراتی در بازار های جهانی:

نور مستقیم و رطوبت دو عامل کاهنده کیفیت زعفران است. که می بایست در طراحی بسته بندی توجه ویژه ایی به آن نمود. امروزه با عرضه زعفران در بسته بندی های گوناگون در بازارهای جهانی شاهد یک رقابت پر سود هستیم.

برابر بررسی ها، بسته بندی زعفران در ظروف شیشه ایی قابل رویت علاوه بر حفظ کیفیت آن باعث جذب مشتری به دلیل قابل رویت بودن محصول می گردد. زعفران نگین صادراتی محصولی است که از رشته های با ضخامت بالای کلاله سرخ زعفران ایرانی بدست می آید و پیشنهاد میشود جهت حفظ رایحه و خواص دارویی آن در مرحله پایانی و قبل از مصرف نهایی نسبت به آسیاب آن اقدام شود. آسیاب زعفران به مدت طولانی باعث اکسیداسیون رنگدانه های طبیعی آن شده و رایحه آن را از بین می برد و بسته بندی زعفران آسیاب شده دارای جذابیت کمتری برای مشتری می باشد.

مشاوره تلفنی