شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

تجارت زعفران سوپر نگین صادراتی و چالش های پیشرو

زعفران سوپر نگین صادراتی

زعفران با خواص دارویی نشاط آور و ضد اضطراب خود از دیر باز به عنوان گیاهی معطر و رنگ ده به عنوان دمنوش و چاشنی غذاهای ملل مورد استفاده قرار می گیرد. تهیه ادویه از این گیاه از طریق خشک نمودن کلاله های سرخ آن که بیشترین خواص را در خود گنجانده صورت می گیرد.

زعفران در ذائقه ملل گوناگون آسیایی و اروپایی شناخته شده است. که این امر به گستردگی بازار این ادویه گرانبها اشاره دارد. کشور عزیزمان ایران با کشت ۱۱۸ هزار هکتاری این گیاه با ارزش تجربه برداشت ۴۰۰ تن محصول در سال را داشته است.

زنجیره کشت، برداشت و بسته بندی این محصول در ایران با پتانسیل بالایی تجهیز و بهره برداری شده است. تا به وسیله تاجران ایرانی در بازار  ۷۰ کشور جهان عرضه شود. امروز قصد داریم. به بررسی صادرات و  ارزآوری محصولی فرآوری شده از مزارع زعفران این مرز و بوم تحت عنوان زعفران سوپر نگین صادراتی بپردازیم.

زعفران سوپر نگین صادراتی
زعفران سوپر نگین صادراتی

سهم ایران از تامین زعفران جهان:

ایران با تولید بیش از ۴۰۰ تن زعفران در سال تجربه صادرات ۷۶ تن را به ۷۰ کشور جهان داشته است. این سهم اندک، با توجه به پتانسیل موجود قابل افزایش است. امروزه کشورهای زیادی در جهان اقدام به تولید زعفران کرده اند. که بازار رقابتی با سود بالایی را به وجود آورده اند.

هر بازار رقابتی دارای آیتم هایی می باشد که می بایست توسط کارشناسان تولید و تبلیغات مورد بررسی قرار گیرد. تا خروجی محصول علاوه بر کیفیت بالا و داشتن ارزش افزوده دارای قیمت رقابتی بوده و به اصطلاح ارزان تر به دست مشتری جهانی برسد.

ایران با توجه به این رقابت در سال های اخیر اقدام به تجهیز و بهره برداری از مراکز فرآوری کلاله سرخ زعفران برداشت شده از مزارع تحت کشت این گیاه، اقدام به تولید محصولی با کیفیت عرضه در بازارهای جهانی تحت عنوان زعفران سوپر نگین صادراتی نموده است.

راهکار های افزایش صادرات زعفران سوپر نگین صادراتی:

بررسی بازاریابی کشورهای موفق در عرصه صادرات نشان میدهد. که بازار های رو به گسترش آنان مختص مشاغل بزرگ نبوده و شرکت های فعال در دنیای دیجیتال با ارائه محصولات خود در پایگاه های قوی با قیمتی رقابتی اقدام به عرضه محصول در سطح بین المللی می کنند.

مزیت دیجیتال مارکتینگ در عرضه یک محصول با کیفیت رقابتی بودن آن در قیمت تمام شده به واسطه صرفه جویی در هزینه های ارائه محصول به صورت حضوری است. یک پایگاه قوی تبلیغات محصول دارای خصوصیات طراحی شده برابر زبان و سلیقه بازار کشور هدف می باشد.

یک تاجر دیجیتال با برقراری راهی ارتباطی جهت پاسخ به سوالات بازدید کنندگان و مشتریان بین المللی خود همواره آماده ارائه مشاوره محصول خود می باشد. صادرات یک محصول نتیجه شناخت بازار هدف و اعتماد مشتریان آن کشور است.

الزامات یک صادرات موفق در بازار رقابتی:

مسائلی که هر تاجر را در امر صادرات به خود معطوف می کند. چالش های زبان، ارز و شیوه های پرداخت و بیمه کالا در قوانین کشور مورد نظر است. که می خواهد آن را به عنوان بازار هدف شناسایی کند. زعفران سوپر نگین صادراتی که انتخاب یک تاجر برای عرضه در بازار یک کشور است.

با چالش برقراری ارتباط با مشتریان بین المللی روبرو است. ایجاد پایگاه قوی در فضای مجازی باعث می شود. که شهروند کشور بازار هدف ما به راحتی از سوی صادر کننده مشاوره اخذ کرده و با یک شناخت القاء شده از سوی تاجر که در بستر دنیای مجازی ارائه می شود. به خرید کردن اقدام نماید.

زعفران سوپر نگین صادراتی
زعفران سوپر نگین صادراتی

شناخت بازار هدف برای صادرات موفق:

یک صادرات موفق زمانی شکل می گیرد. که یک تاجر به این موضوع اندیشیده باشد. که محصول صادراتی مورد نظر برای عرضه در بازار هدف نیاز به مجلل سازی از راه های بسته بندی گرافیکی، حضور در نمایشگاه ها و جشنواره ها دارد. که حوزه دیجیتال مارکتینگ راهکاری هوشمندانه برای به نمایش گذاشتن محصول با کیفیت جهت حضور در بازار بین المللی دارد.

چالش های صادرات زعفران سوپر نگین صادراتی در دیجیتال مارکتینگ:

عرضه  زعفران سوپر نگین صادراتی در دیجیتال مارکتینگ از سه طریق قابل اجرا است. اولین راهکار این است که یک تاجر از طریق پایگاه خود به سفارشات بازرگانان خارجی محصول خود را ارائه دهد. و یا می خواهد با تنظیم پایگاه خود برابر فرهنگ بازار هدف به صورت مستقیم محصول را عرضه کند. و یا اینکه از طریق یک واسطه قوی و شناخته شده در آن کشور نسبت به صادرات محصول همکاری داشته باشد.

مشاوره تلفنی