شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

زعفران نگین صادراتی بهترین ادویه برای خلق یک طعم عالی

زعفران نگین صادراتی

بشر همواره با درک ماهیت زندگی و علاقه ذاتی خود به ادامه حیات پی بر اهمیت تغذیه داشته. این نیاز مشترک باعث ابداع روش های مبتکرانه جهت پخت غذا و طعم دار کردن آن شده. این ابتکارات باعث خلق غذاهای مختلف در سراسر ملل با فرهنگ ها گوناگون شده است.

این غذاهای متنوع در طعم، دارای یک ایده مشترک می باشند که آن، برانگیختن اشتها با ایجاد طعم، رنگ و رایحه جذاب با روش های گوناگون پخت غذا است. طعم، رایحه و رنگ دقیقا نشات گرفته از سه حس خاص بشر است.

که قصد بر لذت بردن با آن از طریق تغذیه دارد. تصاویر باستانی کشیده شده توسط نیاکان ما نشان می دهد. که آنان با خشک نمودن بخش های از گیاهان معطر و افزودن آن به غذا خود اولین استفاده کنندگان از ادویه بوده اند.

لذت استفاده از ادویه حتی مصریان باستان را بر آن داشته که ادویه را بوی خدایان بنامند. قدیمی ترین سند بدست آمده از استفاده انسان از گیاهان به عنوان ادویه تصویر نقاشی شده مربوط به عصر برنز است. که بر روی دیواری در جزیره دریای اژه کشور یونان یافت شده، همانطور که در زیر نشان داده شده این نقاشی تصویر دو زن را نشان می دهد.

که در حال جمع آوری گل های با کلاله سرخ هستند. که برابر کشفیات باستان شناسان آن گل زعفران است. ایرانیان در قرن ۱۰ام قبل از میلاد، زعفران را بعنوان ادویه شفابخش در غذاها استفاده می کردند. زعفران بیش از چهار هزار سال است که تجارت می شود و از ارزش بالایی برخوردار است. زعفران نگین صادراتی تاریخچه ای دیرینه در تجارت و طعم غذاهای این مرز و بوم دارد. که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم.

زعفران نگین صادراتی
زعفران نگین صادراتی

زعفران در غذای ملل:

زعفران با رنگ دهی سرخ درخشان و رایحه اشتها آور خود به عنوان ادویه در طعم دار کردن انواع غذاهای دریایی، نان و شیرینی ها و خوراک های مرغ و گوشت و انواع دسرها توسط آشپزان ملل مختلف استفاده می شود. زعفران، ادویه پرکاربرد در غذاهای آسیایی و اروپایی است. زعفران گلی است که دارای کلاله های بلند و سرخ رنگ است.

که با خشک نمودن آن ادویه خوش عطر بدست می آید. ایرانیان با رایحه زعفران در غذاهای خود کاملا آشنا هستند. زعفران در انواع مختلف فرآوری و با درصد خلوص گوناگون قیمت گذاری می شود. زعفران نگین، محصولی فرآوری شده از رشته های با ضخامت بالا و سرخ رنگ کلاله این گل است. زعفران نگین صادراتی محصولی فرآوری شده از زعفران ایرانی است. که به عنوان چاشنی آشپزی ملل شناخته شده است.

زعفران نگین صادراتی
زعفران نگین صادراتی

زعفران نگین صادراتی چاشنی بین المللی:

زعفران نگین صادراتی محصولی با کیفیت بالای رنگ دهی و رایحه دل انگیز خود طرفداران بین المللی دارد. آشپزان بین المللی از کیفیت بالای زعفران نگین ایرانی در ایجاد رنگ و رایحه خاص برای غذاهای خود استفاده می کنند. استفاده از این چاشنی در نان سنتی نواحی بالکان، ولز و انگلستان یک ذائقه ریشه دار محسوب شده و این امر نشان دهنده بازار گسترده تجارت زعفران و صادرات آن است.

روش های گوناگون آماده سازی زعفران برای غذا:

ابتدا لازم است زعفران نگین صادراتی را کاملا به وسیله هاون کوبیده تا آسیاب شود و سپس آن را در در حرارت غیر مستقیم ترجیحا بخار آب جوش قرار دهید تا به اصطلاح دم بکشد و در نهایت آن را با آب جوش مخلوط کرده تا رنگ و عطر خود را آزاد کند تا آماده افزودن به غذا شود.

روش دوم آماده کردن زعفران به وسیله قالب های یخ است که لازم است همچون روش قبل نسبت به آسیاب کردن زعفران در هاون اقدام کرده و سپس قالب یخ را روی زعفران آسیاب شده قرار دهید تا با ذوب شدن یخ شاهد آزاد شدن رنگ و رایحه زعفران خود باشید.

زعفران نگین صادراتی را چگونه بشناسیم:

برای تهیه یک زعفران مرغوب و بدون رنگ های افزودنی لازم است ابتدا از مراکز عرضه معتبر و برندهای شناخته شده اقدام کنیم ولی آگاهی داشتن از خصوصیات زعفران نگین صادراتی می تواند به شما کمک کند تا با طعم واقعی زعفران آشنا شوید.

زعفران نگین صادراتی فرآوری شده از کلاله سرخ زعفران که فاقد هرگونه بخش سفید و زرد رنگ است با ضخامت بیشتر از نمونه های دیگر و بدون پیچ خوردگی است که در انواع بسته بندی به بازارهای جهانی صادر می شود.

مشاوره تلفنی