شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

شوید خشک صادراتی گیاه مارکت

شوید چیست؟
شوید گیاهی یک ساله از خانواده کرفس است. شوید به طور گسترده در اوراسیا کشت می شود، جایی که از برگ ها و دانه های آن به عنوان گیاه یا ادویه برای طعم دادن به غذا استفاده می شود.
ویژگی های شوید خشک:
شوید خشک رایحه ای تازه  دارد که یادآور جعفری، رازیانه و زیره است. برگ های شوید خشک یک راه عالی برای طعم دادن به سس های سالاد، غذاهای تخم مرغ یا هر نوع مرغ است. شوید واقعا بر روی ماهی و
غذاهای دریایی می درخشد.
آیا شوید خشک به خوبی شوید تازه است؟
جایگزینی شوید تازه به جای شوید خشک (یا برعکس) آسان است. فقط به این نسبت ها پایبند باشید و نتایج عالی خواهید گرفت: برای هر قاشق چای خوری شوید خشک از یک قاشق غذاخوری  شوید تازه استفاده کنید. برای هر قاشق غذاخوری شوید تازه از یک قاشق چایخوری شوید خشک استفاده کنید.
مزه شوید چیست؟
برگ‌های سبز پردار گیاه شوید دارای طعمی لایت و شیرین است – جایی بین انیسون، جعفری و کرفس.
چگونه از شوید خشک استفاده می کنید؟
شوید را برای داشتن عطری گرم  همراه با انیسون و لیمو به غذاهای خود مانند سالمون، تخم مرغ، کدو سبز یا سس های سفید بپاشید.و این دستور العمل ها را امتحان کنید که از سبزی خشک شوید استفاده می کنند:
1. اسکمپی میگو دم کرده شوید.
2. شوید تخم مرغ با میگوی سرخ شده.
3. حبه های یخ نعناع شوید.
4. ماهی قزل آلا مونترال.
5. دیپ اسفناج.
ماندگاری شوید خشک چقدر است؟
سبزی شوید خشک که به درستی نگه داری شده باشد، معمولاً حدود 2 تا 3 سال در بهترین کیفیت باقی می ماند. برای به حداکثر رساندن ماندگاری شوید خشک خریداری شده به صورت فله، و برای حفظ بهتر طعم و قدرت، در ظروف با درب محکم نگهداری کنید.
برای بهبود سلامت قلب خود شوید خشک بخورید:
شوید سرشار از فلاونوئیدها است که نشان داده شده است به کاهش خطر بیماری قلبی و سکته کمک می کند. اما این تنها دلیلی نیست که تصور می شود شوید سلامت قلب را بهبود می بخشد. تحقیقات روی حیوانات نشان می دهد که شوید می تواند سطح کلسترول LDL را نیز کاهش دهد.
مشاوره تلفنی