شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

فرصت های شغلی صادرات زعفران سوپر نگین پرسی

زعفران سوپر نگین پرسی

در گذشته برای صادرات و گسترش عرضه محصولات در بازار کشور هدف خود کسب و کارهای فیزیکی ایجاد می کردند. که اعطای نمایندگی و فروشگاه ها از این قبیل اقدامات است. هدف اصلی صادرات یعنی ایجاد یک پایگاه قوی در بازار کشور هدف برای عرضه محصول است. برای موفقیت در تجارت بین المللی باید یک بازار را در اولویت خود قرار داده و اقداماتی را انتخاب کند که به عنوان مناسب ترین آنها در آن کشور تعریف می شود. یک صادر کننده  زعفران سوپر نگین پرسی برای حضور در بازار جدید صادراتی نیاز به ایجاد یک ساز و کاری مبتنی بر زبان و تبادلات ارزی برابر قوانین مالی آن کشور دارد.

تاریخچه تجارت زعفران سوپر نگین پرسی:

تاریخچه طولانی و جالب زعفران به بیش از ۴۰۰۰ سال پیش باز میگردد که تمدن ها، کشورها و فرهنگ های مختلف را در بر می گیرد. این ادویه گرانبها از کلاله های سرخ زعفران برداشت می شود. مورخان مختلف منشاء آن را در آسیای صغیر می دانند. زعفران اولین بار در قرن ۷ قبل از میلاد  توسط گیاه شناسان آشوری ثبت شده. گسترش محبوبیت  این نوع زعفران در فرهنگ های مختلف، به دلیل رنگ دهی سرخ و درخشان و رایحه دل انگیز خود به عنوان ادویه نشاط آور و ضد افسردگی در بازار های بین المللی مورد تجارت قرار می گیرد.

در حال حاضر زعفران در کشورهای مختلفی تولید می شود. ایران با تولید زعفران با بالاترین کمیت و کیفیت سهم بسزایی در تامین این ادویه گرانبها دارد. امروزه کشورهای دیگر جهان با پیوستن به این بازار پر سود همچون کشورهای اسپانیا، مراکش، مصر، هند و ترکیه نیز با تولید و فرآوری این محصول ایجاد بازار رقابتی نموده اند.

زعفران سوپر نگین پرسی
زعفران سوپر نگین پرسی

به چه علت زعفران سوپر نگین پرسی گرانبهاست؟

زعفران سوپر نگین پرسی  محصولی است که در دنیای ادویه جات گرانبها در نظر گرفته می شود. این به دلیل کار شدید ، تولید و مقدار زیادی زعفران مورد نیاز برای تولید یک گرم از آن است. فصل کشت زعفران در مزارع از مرداد تا مهر ماه است. منطقه کشت زعفران می بایست دارای شرایط آب و هوایی معتدل باشد. پیاز زعفران در تابستان فعالیت ندارد و حدود آبان تا اردیبهشت ماه شروع به رشد می کند. زعفران گرانترین ادویه جهان شناخته می شود چون برای تهیه یک گرم زعفران خالص حدود ۲۰۰ شکوفه زعفران یا ۶۰۰ کلاله کشت می‌شود. برداشت رشته های کلاله و خامه زعفران کاری سخت و نیاز به دقت بسیار دارد.

خواص زعفران سوپر نگین پرسی:

زعفران از دیر باز تا کنون مورد توجه تمدن ها بوده و خواص دارویی آن اثبات شده است. ایرانیان با با خواص دارویی  این نوع زعفران آشنا هستند. خاصیت هضم و ضد درد عضلانی آن برجسته است. زعفران با اثر ضد افسردگی و نشاط آور خود مشخص می شود. همچنین به دلیل رنگ قدرتمندی سرخ طلایی که دارد. برای رنگ آمیزی انواع غذاها و دسر های بین المللی استفاده می شود.

زعفران سوپر نگین پرسی
زعفران سوپر نگین پرسی

مشتریان زعفران ایرانی:

زعفران سوپر نگین پرسی محصولی با ارزش و با کیفیت جهت عرضه در بازار های جهان است. که توسط تجار ایرانی سالیان مدیدی است که به کشورهای گوناگون جهان صادر می شود اغلب مشتریان این ادویه پرطرفدار از روش های گوناگون برای تهیه آن اقدام می کنند. یک صادر کننده موفق زعفران کاملا با شناخت روش های مرسوم در بازار کشور هدف خود اقدام به عرضه این محصول می نماید. که در زیر چندین روش فروش صادراتی بیان شده است.

۱– فروش مستقیم به شرکت های وارد کننده در بازار هدف به منظور کاهش هزینه های عرضه مستقیم

۲- عرضه در فروشگاه های محلی و زنجیره ایی در بازار هدف با ایجاد جایگاه ویژه عرضه محصولات

۳- فروش در بستر تجارت الکترونیک و آنلاین که تاجر را قادر به برقراری ارتباط سریع و ارزان با مشتریان بین المللی خود می کند.

۴- شرکت ها و واحد های تولیدی کیک، شیرینی و نان که به صورت عمده نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند.

۵- شرکت های آرایشی و بهداشتی که با تهیه عصاره این ادویه با ارزش اقدام به فرآوری محصولاتی همچون کرم، عطر و صابون می نمایند.

فرصت های شغلی فرآوری زعفران سوپر نگین پرسی:

برای جوانان جویای کار، با شروع به کار کشت و فرآوری زعفران می توانند یک فرصت تجاری واقعاً جالب را تجربه کنند. علیرغم ریشه های باستانی این ادویه گرانبها، در سالهای اخیر، اقدام از سوی کارآفرینان کشاورزی و شروع به کشت زعفران می نمایند. زعفران در لیست ده ماده غذایی گران قیمت در جهان قرار دارد.  صادرات زعفران سوپر نگین پرسی به کشور های اروپایی از جذابیت مالی بالایی برخوردار است به عنوان مثال یک تاجر با صادرات ۱ کیلوگرم این نوع زعفران حدود ۱۲ هزار یورو درآمد کسب می کند که این نشان از چشم انداز بسیار جذاب بازار برای تولیدکنندگان ملی است.

مشاوره تلفنی