شماره تماس : 0919027377409122908445

خرید فقط بصورت عمده می باشد

خرید فقط بصورت عمده می باشد

نحوه خرید کشمش ارزان

خرید کشمش ارزان

کشمش در واقع همان انگور خشکی است که در آفتاب یا در سایه خشک می شود. این محصول در بخش خاورمیانه نسبت به سایر مناطق جهان از بیشترین میزان توزیع و استفاده به عنوان یک محصول غذایی برخوردار می‌باشد.

شایان ذکر است که کشمش از انواع مختلف انگور تهیه می‌شود و بنابراین انواع کشمش نیز با یکدیگر متفاوت است! جهت آشنایی بهتر از مزایای این محصول و همچنین خرید کشمش ارزان ، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ضمنا جهت اطلاع از فروش عمده کشمش گیاه مارکت می توانید با ما در تماس باشید .

خرید کشمش ارزان

خواص مغذی انگور

جهت اطلاع بیشتر از خواص مغذی انگور و همچنین نحوه خرید کشمش ارزان ، می‌توانید با مشاورین گیاه مارکت در ارتباط باشید. به طور کلی و در یک بررسی جامع، انواع خواص مغذی انگور را می‌توان به این شرح ارائه داد:

  • انگور خشک حاوی مقادیر بالایی از نمک های معدنی با ارزش، اسیدهای آلی، ویتامین ها و عناصر ریز است.
  • ترکیب آن متنوع و غنی بوده و حاوی گلوکز، فروکتوز، پروتئین، چربی، تیامین، نیاسین است.
  • به دلیل محتوای بالای بور ، از آن برای درمان پوکی استخوان استفاده می‌شود.
  • انگور خشک منبع طبیعی آنتی اکسیدان است.
  • حاوی اسید اولئانولیک است که از رشد باکتری‌های مضر جلوگیری می‌کند. احتمالا به همین دلیل است که دوستداران این محصول بسیار کمتر به بیماری حفره دهان، دندان و پوسیدگی مبتلا می‌شوند. به عبارتی، فیتو مواد موجود در کشمش تاثیر مفیدی بر لثه ها دارد.
  • از زمان‌های قدیم برای درمان بیماری‌های سیستم عصبی استفاده می‌شده است و خاصیت ارزشمند آن این است که می‌تواند به عنوان یک آرام بخش بر بدن تاثیر بگذارد.
  • کشمش تاثیر مفیدی بر عملکرد قلب و ریه‌ها دارد.
  • برای درمان کم خونی و ضعف عمومی توصیه می‌شود.
  • این محصول، یک درمان واقعی برای تب و بیماری‌های سیستم دفع بدن است.
  • همچنین، کشمش توانایی سرکوب خشم و تحریک پذیری را دارد. برای این کار، عصر، یک مشت کشمش شسته شده را با آب جوش ترکیب کرده و هر صبح میل نمایید. چنین درمانی ، کار عضله قلب را تنظیم کرده و سیستم عصبی را آرام می کند.
  • کشمش احتمالا پرمصرف ترین میوه خشک بوده و به دلیل دارا بودن هیدورکربنات بسیار، مانند خرما، برای ورزشکارانی که نیاز به کربوهیدرات آنها بسیار زیاد است، مناسب است.

خرید کشمش ارزان

اهمیت استفاده از کشمش در زنان باردار

جهت کسب آگاهی بیشتر از اهمیت استفاده از کشمش در زنان باردار و همچنین نحوه خرید کشمش ارزان ، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین گیاه مارکت در ارتباط باشید. به طور کلی، این محصول برای کسانی که میزان هموگلوبین خونشان کاهش یافته است، بسیار مفید است.

لازم به ذکر است که مسئله کم خونی، یکی از مهمترین مسائل زنان باردار بوده و این افراد اغلب از کم خونی (کمبود آهن در بدن) رنج می‌برند و همین مسئله بر تغذیه و رشد جنین تاثیر منفی اعمال می‌کند.

بر همین اساس است که بسیاری از متخصصان این حوزه تاکید دارند که زنان باردار و مادران آینده استفاده از کشمش سیاه مخلوط با گردوی خرد شده و زردآلوی خشک را حتما در رژیم غذایی خود بگنجانند! این تغذیه  به میزان قابل توجهی سطح آهن در خون مادر باردار را افزایش می‌دهد.

همچنین در دوران بارداری نیاز به کلسیم دو برابر می‌شود. کشمش نیز به دلیل اینکه حاوی مقدار بسیار زیادی کلسیم می‌باشد،  می تواند نیاز به کلسیم در این افراد را تامین کند. علاوه بر تمام این موارد، مادران باردار اغلب از فشار خون بالا رنج می‌برند.

پتاسیم که حاوی انگور خشک است به مقابله با فشار خون بالا در زنان باردار کمک شایانی می‌کند. همچنین با کمک این محصول خوشمزه، شیردهی در زنان شیرده افزایش یافته و کیفیت شیر ​​بهبود می‌یابد.

بهترین مرکز توزیع و خرید کشمش ارزان

در نهایت لازم به یادآوری است که گیاه مارکت از جمله مراکز صاحب نام و شناخته شده در توزیع انواع کشمش‌های مختلف به بازار است که به دلیل کیفیت محصولات خود و امکان خرید کشمش ارزان توانسته است وفاداری بسیاری از مشتریان را برای مجموعه خود به ارمغان آورد.

کشمش‌های این مجموعه، فاقد هرگونه مواد نگهدارنده بوده و برای یک رژیم غذایی سالم و برای کودکان بسیار ایده آل است.  همچنین این مجموعه به دلیل عرضه مستقیم محصولات خود، توانسته است علاوه بر کیفیت از نظر قیمتی نیز محصولاتی بسیار خوش قیمت را به بازار عرضه نماید.

لازم به توضیح است که در عرضه مستقیم، به دلیل حذف هزینه‌های واسطه‌گری محصول همچون هزینه حمل و نقل، تبلیغات و … محصول نهایی با قیمت بسیار کمتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با وجود تمام این مزایا در خرید از این مجموعه تردید نکرده و با اطمینان خاطری تمام، یک فرایند خرید کشمش ارزان را تجربه نمایید!

مشاوره تلفنی